Tatör Çeşitleri

Tatör dedin mi bu kategoriye giren çok canlı cansız varlığı da sayabiliriz... Eğri tatörler var, doğru tatörler var. Yalancı tatörler var, doğrucu tatörler var... Hayvanlar arasında bile değişik değişik tatörler var... Koşan tatörler var, hızlı koşan tatörler var, ağaca tırmanan tatörler var... Senede bir tane doğuran tatörler var. Bir defada dokuz doğuran tatörler var...

Dedik ya tatörler çeşit çeşit... Hayvanattan, insanattan, nebattatan bir dolu tatör... Zenci tatörler var, beyaz tatörler var... Eğri duran tatörler var, yan duran tatörler var, dik duran tatörler var ki bunlara aslında kısaca Dik Tatör denilmektedir...

Dik Tatörlere dünyanın her hangi bir ülkesinde zaman zaman rastlarsınız... Dik Tatörler her ne kadar dik durmaya çalışsalar da çoğu zaman devrilmeye daha yatkındırlar... Bir çok ülkede ki bu tatörler devrilmiş ve de devrildikleri yerden de bir daha kalkamamışlardır... Her ne kadar Dik Tatörlerin yalakaları onlara ''Dik dur eğilme derin sularda boğulma.'' diye tezahürat yapsalar da, bu Tatörlerin çoğu yüzme de bildiklerinden, bu tezahüratları hiç dikkate almamaktadırlar...

Dik Tatörler genellikle ağız yoluyla bir de rüşvet ve iltimas yoluyla beslenirler, eşeyli üreme yapsalar da, bazı zaman tek eşli bazı zaman da çok eşli yaşadıkları gözlemlenmiştir... Çok eşli yaşayan Dik Tatörlere de Çok Dik Tatör denilmektedir...

Dik Tatörler yönettikleri ülkelerde halka kan kustursalarda, esip gürleselerde, karılarının yanında süt dökmüş kediye dönerler... Buradan da çıkarım yaparak, şu sonuca varabiliriz Dik Tatörlerin karıları Dik Tatörler den daha Dik ve de Tatördür...

Dik Tatörlerin en sevdikleri oyun Köşe Kapmaca ve Adam Asmaca bir de Amiral Battı oyunudur... Birileri onları devirmeye geldiği zaman Köşe Kapmaca oynarlar. Muhalifleri susturmak içinde Adam Asmaca oynarlar çoğu kere... Her şey elden gittiği zamanda Amiral Battı deyip sahadan çekilirler, kimi kendi istekleri ile kimi zamanda iplerini ellerinde tutanlar tarafından...

Zaman zaman Tatörler arasında yapılan ...idik yarışında haliyle en uzağa çişini attıran Tatörler ayrı bir havalara girerler çoğu kere... Bir Tatör işerken diğer Tatör de ona bakarak onun işediği noktayı geçmeye çalışır, geçemediği zamanda kahreder kendini ve ülkesinde Adam Asmaca oyunu oynamaya kalkar ki bu oyunlar zaten çoğu kere dünya batsın, çıksın, bir daha batsın diye Ciyak Ciyak bağıran bir Başkanının ülkesinde ki örgüt olan Ciya tarafından tezgahlanmaktadır...

17 Şubat 2019 2-3 dakika 1371 denemesi var.
Yorumlar