Toplu Mesaj Saçmalığı / İyi Bayramlar

Bırakın şu samimiyetten uzak tembellik işlerini...

Videolar, sözde güzel yazılmış yazılar, şiirler gibi bir çok yazı ve resimleri!

Kimseye toplu mesaj atma, özel özel yazıp yolla, illede mesaj atacaksan, en güzeli arayıp, hal hatır sormaktır unutma, makbul olanı ise gidip sarılmak ve canı gönülden kutlamaktır bayramını veya özel günleri...

Toplumun her kademesi aynı şekilde!

Okumuşu, okumamışı, cahili cühelası ve dahası. Yani, öncelikle günlerden Cuma olmasını neredeyse istemeyecek duruma geldim!

Bu kadar da üstüne gelinir mi insanın, telefonumun mesaj bölümü ve malum mesajlaşma programının tümü, bunlarla dolup taşmakta!

Telefonumun kilitlendiğine bile şahitlik etmişliğim vardır!

Nedir bu tutku, bu merak Allah aşkına!

Ben birisine mesaj yazacaksam, öncelikle, bir hal hatır sorarım, kaldı ki mesajla zaten bu işler samimiyetsizliktir bana göre, yine de illede yazacaksam, mesajıma böyle başlar, sonrasında da meramımı anlatırım.

Yok kardeşim, olacak gibi değil. Bir de tepkili ki bu işi yapanlar sormayın gitsin! Atma kardeşim bana böyle mesajlar diyorsun kırılıyor dökülüyor, bir de üste çıkıyor zeytin yağı gibi!

Ne yapacağımı şaşırmış durumdayım!

Bu artık bir sosyal sorumluluk projesi halini almış durumda. Toplumun kanayan yaralarından birisi halini aldı çoktan. Bazen kusasım geliyor inanın!

Aynı anda, aynı mesajın farklı kişiler tarafından üç, dört sefer yollanmasına bile maruz kalmış bir kişiyim!

Gerçekten olacak şey değil artık.

Lütfen bu saçmalığa bir son verin, elbette ki bu işi yapanlara sözlerim.

Yapmayanların ise büyükse ellerinden, küçükse gözlerinden öper, iyi bayramlar dilerim...

14 Haziran 2018 1-2 dakika 95 denemesi var.
Beğenenler (1)
Yorumlar (2)
  • 5 yıl önce

    Dilinize kaleminize sağlık. Bu yazi ders kitaplarında öğrencilere, yeni nesillere okutulmalıdır :) gerçekten çok güzel bir noktaya değinmişsiniz. Tebrik ederim. Bayramınızı kutlarım :)

  • teşekkür ederim Atıf kardeşim 😏