Tos Cumhuriyet Duvara Tos 30 Ağustos

Kaçıncı yılını kutlarsanız kutlayın 30 Ağustos'un, içi boşaltılmış bir Cumhuriyet Rejimidir elde kalan...
Yakındır ihanet edecek vatan bile bulamayacağı vatan hainlerinin.
Yazıktır bunca emekle ve kanla kazananlara yazıktır...! Bari biraz dürüst olun da kemikleri sızlamasın şehitlerin mezarda...!
Anlı şanlı törenler eskiden de vardı şimdi de, eskilerinki de samimiyetten yoksundu ama bari ihanetten uzaktı bir nebze..
Şimdilerde 2023 hedefine yürüyorlar..Neymiş hedef? Gururla ve sevinçle kutlamak mı sanıyorsunuz kuruluşun 100.yılını? Yanılıyorsunuz. O tarih Cumhuriyet in dönüştürüldüğü tarihtir. Belki Türkiye İslam Cumhuriyeti,Belki Türkiye Devleti(İçinden Cumhuriyeti çalınmış) ,belki Türkiye federe devleti..
Bekleyin ve not edin,ömrü kifayet edecekler göreceklerdir. Ben kendi adıma elimden geleni söylüyor not düşüyorum ...
Sosyal paylaşımlarda 30 Ağustos mesajları,durum paylaşımları vs yapıp da 30 Ağustos ta neler yaşandığını bilmeyen milyonlarca şuursuz laylaylom genç yetiştiren anne babalar ve yönetim kademesindeki insanlar...Bu vebal herkese ama en çok da iktidarı elde tutan sizlere...
BU GÜN BU İHANET ETTİĞİNİZ VATAN,CUMHURİYET VE CÖMERTÇE HARCADIĞINIZ KAZANIMLARI YARIN BULAMAYINCA BAKALIM BAKALIM HALİNİZ NE OLACAK!

30 Ağustos 2014 1-2 dakika 38 denemesi var.
Yorumlar