Tozlu Sayfalar

Her milletin bir tarihi vardır;Muazzam ve sır dolu tarihi araştırmak , sayfaları açmak için tozlu sayfaların tozunu almak gerekir. Ulu  önder “Mustafa Kemal Atatürk’ün de dediği gibi tarihini bilmeyen bir millet yok olmaya mahkûmdur.”İstiklal marşı ülkemizin ve milletimizin en önemli sembolüdür.Cephelerdeki  mücadeleyi ,milli birlik ve beraberliği, vatan sevgisini ,bayrak aşkını ince ince işlenmesi sonucunda İstiklal marşı hem geçmişi hem de geleceği yansıtan bir ayna olmuştur.Milli Marş bir milleti ayakta tutan direktir..!

Hırçın rüzgârlar da esse dolu dolu yağmurlar karlar da yağsa o direk hep ayakta ilk günki gibi durur Çünkü Mehmet Akif Ersoy'un da dediği gibi;

Korkma, sönmez bu şafaklarda yüzen al sancak; Sönmeden yurdumun üstünde tüten en son ocak. O benim milletimin yıldızıdır, parlayacak;

O benimdir, o benim milletimindir ancak.

Kıymetli üstadın satırlarında  da zikrettiği gibi Ülkemizi Ve milletimizin her ne olursa olsun umutsuzluk ve korkuya kapılmayacağını gözler önüne sermiştir.

“Allah bu millete bir daha İstiklal Marşı yazdırmasın.!”

(Mehmet Akif Ersoy ve arkadaşları arasında geçen bir konuşmada)O şiir bir daha yazılamaz! Onu u kimse yazamaz !onu ben de yazamam !onu yazmak için o günleri görmek, o günleri yaşamak lazım o şiir artık benim değildir o milletindir.

Berfin BAŞBOĞA

Akall34

11 Eylül 2021 1-2 dakika 7 denemesi var.
Beğenenler (5)
Yorumlar (1)
  • 2 yıl önce

    Korkma, sönmez bu şafaklarda yüzen al sancak; Sönmeden yurdumun üstünde tüten en son ocak. O benim milletimin yıldızıdır, parlayacak;

    İlel ebet hem de....

    Kutlarım.

    Saygılarımla...