Üç Doğru Bir Yanlışı Götürür mü

Sonsuzluktan birkaç gün çalsak, bir fark yaratır mıydı...Gözlerimi kapatsam, uzatabilir miydim anları mı... 

Değişir miydi içine hapsolduğum kısır döngü...

Çocuksu hayallere kapılabilirim yetişkin aklımda. Sıkı sıkı düğümler atıp zamana,anı yakalamaya çalışabilirim tutsak kalma pahasına. 

Asla gidemediğim yerler hayal edebilirim ,asla tanımadığım biriyle sabaha kadar konuşabilirim. 

Ne değişir söylesene onca yıkılmışlık arasında...dememeli aslında.

Vazgeçtiğim  kadar savaşmışlığım var benim.

Üç doğrum bir yanlışımı götürmedi ama hiçbir zaman. 

Bazen inan ki bazen yanlış da bir zafer olabiliyor hayatta.

Üç bardak birinde bir yanlış, dönüp dururken, yanlış yazan doğruyu bulursan kazanırsın sonuçta.

Aynı hataları bu sefer becerebilirim diyerek denemek de bir meziyet....mi acaba...

Her gidişim başka bir yere dönüşümdür...

Her vedam başka birine merhaba değişimdir.

Kolay vazgeçebilecek biri değilim sadece arıyorum...

ve 

kıymetli birinin dediği gibi "En değerli şeyim zamanım"  ve daha fazla kaybetmek istemiyorum.

Kaybedemiyecek kadar az, tüm bunları anlayacak kadar da bol zaman var...mı acaba...

11 Mart 2020 1-2 dakika 96 denemesi var.
Beğenenler (2)
Yorumlar (2)
  • 4 yıl önce

    Kaybedilen yada boşa harcanan zaman adı ne ise ,bence öyle bir şey yok her yapılan bir deneme yanılma yöntemidir insan için, olmazsa olmazı hatta diyebilirim her şey için zaman yeterli hangi yaşta olursak olalım aslolan sonuçtan kendimize çıkarabildiklerimiz fikrimce elbet Menekşe hanım :)