Üç Harfliler Psikolojinizi Bozabilir

Çok alemdir bu üç harfliler. Çoğu zaman psikolojinizi bozabilir. Sizin de çocuklarınızın da çok dikkat etmesi gerekir diye düşünüyorum. Üç harflilerin darbelerine her zaman hazırlıklı olmalısınız. Yoksa şoka girebilirsiniz...

Hayır anlamıyorum da niye illa ki üç harfliler, iki harfliler, dört harflilerde var bu dünyada, öyle değil mi? Harflerin üçüne beşine bakmamak lazım. Elinizde iki harfli bir şey varsa, harf satın almayı da aklınızdan çıkartın, öyle bir şey yok, o bilgi yarışmalarında olur sadece...

Alemdir bu üç harfliler. Cin, min, hin filan mı zannettiniz yoksa ? Yanıldınız tabi ki bunlar başka başka üç harfliler... ''Allah Allah demek ki bizim bilmediğimiz üç harflilerde var.'' dediğinizi duyar gibi oluyorum. Var tabi hem de ne üç harfliler bunlar. SBS var, ÖSS var, LGS var, KPS var, var oğlu var. Çalışmadan girin de bakın, bu üç harfliler nasıl da yerle bir ediyor adamı, o zaman anlarsınız, neyin ne olduğunu...

Zaman zaman siz de girdiniz belki bu sınavlara, şimdilerde çocuklarınızda giriyor belki de girecek yakın bir zamanda... O zaman ne yapıyoruz? Çok çalışıyoruz ve çocuklarımızı sıkı çalıştırıyoruz, sonrasında da ağlamıyoruz, ağlatmıyoruz... Psikolojimizde ne yapmıyor, bozulmuyor...

O kadar para döktünüz, çocuklarınızı kurslara murslara gönderdiniz. İnşallah Allah emeklerinizi zayi etmez, etmemiştir. Çocuğunuz ortadaysa iyi bir Anadolu Lisesini, lisedeyse de iyi bir üniversiteyi kazansın. Yakında bu sınavların kalkacağını söyleseler de yine de dereyi görmeden paçaları sıvamayalım derim ben...

Çocuklarımız bizim her şeyimiz. Bir de üç harfli sınavla ilgisi olmayan çok güzel bir şey var ki o da AŞK oluyor. Aman ha sevip de terk edilmeyin sakın işte o zaman AŞK yani A ve Ş ile K den oluşan AŞK çocuğunuzu psikolojisiniz bayağı bozabilir... Ne güzel yahu seven sevdiğini alsa, gönlüne koysa, üç harfli de olsa aşktan uzak kalmasa... Ha bir de meşk var değil mi? Ama o da dört harfli... Aşk olmazsa meşk de olmaz derler ya, ne iyi ederler...

20 Ekim 2020 1-2 dakika 1372 denemesi var.
Yorumlar