Üçüncü Perde de Aşksızlık...

Burak ellerini tutayım burak bugün zaman dursun biz duralım artık gönlümün çığlıkları dursun gözlerine bakayım ömür boyu hayatımı oraya gömeyim sen gitme bugün herşey yerinde dursun ne olursun ...! bugün benim olurmusun =? hayatım seni tanımadan önce durgun bir sudan ibaretti şimdi ise hırçın bir dalga sensizlik zoruma gidiyor arkandan bakmak beni öldürüyor gitme desemde gitmek zorundasın biliyorum ama bugün sadece bugün zaman dursun hayat bitsin bizim için dünyanın türlü türlü sorunları ve çözümleri bizden uzak dursun sadece sen ve ben ölüm gelene kadar bugün beraber olalım oturalım ve gözlerine bakayım tam içine ve arkasındaki sana hapsettiğin herkesten sakladığın o güzel kıza hayatımı anlatayım yani bugün benimle kal ölüm gelene kadar.. (1. Perde )

(2.Perde 1.Kısım)
seni sana anlatmak istiyorum bugün sabaha kadar sana ve kendime dair herşeyi anlatmak istiyorum ama gerçekleri yalanları değil senin bütün ömür boyunca sakladığın ve arkasına gizlendiğin o kızı anlatmak seni sana anlatmak ellerini tutmak ve sadece senin hayatına usulca dokunmak istiyorum.. sakın üzülme gözlerini kaçırma kafanı öne eğme sakın ağlama ben hayatına giriyorum diye de korkma ben zaten sen olmaya geliyorum biliyorum istemiyorsun biliyorum korkuyorsun ama dur ne olursun! seni seviyorum ... bugün benimle kal seni sana anlatayım ölüm gelene kadar..

hadi durma bak gözlerime sende gör bendeki seni dokun ellerinle yüreğime açtım bütün kapılarımı sen gir sadece hüzünler güvensizlikler acılar burak orada kalsın sen gel kendin olarak kendini bana burakarak dur gitme ne olursun korkma ne olursun biliyorum dünya sana güvenmemeyi öğretti biliyorum insanlar hep seni buraktı belkide herkes seni sevdi ama ne olursun dur dinle.! ben senin içindeki seni yani o gizlediğini sevdim hapis cezası verip ömür boyu içinde sakladığını sevdim ben seni sevdim senin yüreğini sevdim belkide diyeceksinki herkes aynı ama dur dinle sana kim söyledi hayat senin gördüğün kadar diye bugün benimle kal beni dinle ölüm gelene kadar..
(2. Perde 2.kısım )
( yavaşça banktan ayağa kalkar ve gözleri dolmuş şekilde bana bakıyor ve sonra sessizce sesi titreyerek bende seni bende seni dedi ve ..)
dur gitme ..! dur..! biliyorum hayat üstüne yıkılıyor biliyorum anlamsız herşey ama ben seninle herşeyi seninle paylaşmak istiyorum sadece sen ve beni istiyorum gözlerine bakmaktan sana dokunmaktan ömür boyu konuşmaktan bile vazgeçiyorum sadece yüreğinde bir yer istiyorum seni istiyorum ömür boyu ölüme mahkum etsende seni seviyorum...


(3. Perde Final.. )
KIZ...(ayaklarının direnci kaybolan kız bu sözlere cevap vermek için oturur )

Beni bana anlatın beni sevdiğini söyledin belkide ömrümce duymadığım güzellikleri anlattın belki haklı belki haksızdın ama sevmek neydi ? sadece sen ve ben mi .? senin gördüğün ben mi ?
anlamsızlıklar dediğin sevmek değil mi ? Söyle bana herşeyim dediğin sevdiğim dediğin ve sevgiye dair ne varsa içine gömdüğün tek kelime "AŞK" bumuydu sevmek buymuydu tek kelimeye saklayıp arkasından gidince aşkımı gömdüm demek söyle bana söyle sende söyle sevgiye dair ne varsa bende gömeyim tek kelimeye aslında o kelimeyi vareden biziz sevmek istiyorsan aşksız sev beni sevmek istiyorsan aşka dair cümleler kurma sevmek istiyorsan tek kelime kullanma
kullanma ki giderken arkandan yüzlerce söyleyeceğim kelime olsun giderken arkandan sadece ve sadece bilinmezliğe gömülen ben olmayayım ben kimine göre aşk maduru kimine göre yaşayan bir ölü ...
ölüler sevemez be gülüm sadece mezar taşlarına gelenleri uğurlar ...
güle güle gülüm ölüm bana geleli AŞK tarihi oldu
sevda katili oldu
sevmek suçum oldu...
güle güle sevgiye dair cümlelerim ...

25 Nisan 2009 3-4 dakika 12 denemesi var.
Yorumlar (1)
  • 15 yıl önce

    [b]ımmm kötü olmuş cevap ama anladığım kadarıyla verilmek istenen mesaj yani kızın demek istediği aşk değil de sevgiye inandığı.Şahsen ben de öyle düşünüyorum,sevgi sonsuzdur.[/b]