Ülkemizi Kan Gölüne Çeviren Rantiyecilere Dur Diyelim

İnsanın çocuğu bir uzvu gibidir.. Anne hamileyken çocuğuna canından can kanından kan verdiği için her zaman. Bağımlıdır evladına canı kanı gibi bakar..
Evlat bunun farkında değildir.

Olmazda kolun bir yere sıkışsa bedenin mi kolunu çeker Kol mu bedeni çeker?
Hiç bir evlat kolay büyütülme di bunun farkındayız öyle değil mi dostlar?
Peki bunca acılara sebep olanlar nasıl hesap verecek bu dünya da ve mahşer-i alemde?
Analar evlatlarını niye doğurdu, büyüttü. Asker eyledi?

''Ne mutlu Türk'üm diyene diyerek Vatan sevgisini aşılamadıkmı evlatlarımıza?
Bende diğer anneler gibi VATAN-ATATÜRK sevgisini çocuklarım henüz okula gitme den aşıladım ve gerekirse bende giderim Vatanımızı korumaya diyerek.
Peki ne değişti de canım anam Ülkem bu hale geldi?
Kopkoyu bir karanlığa sürüklenmemek için sağ duyulu olmalıyız dedik ve sağ duyumuz artık isyan etti..!

Sağ duyulu olalım dedikçe seyir etmekteyiz şehit evlatlarımızın üzücü haberlerini.Elimiz kolumuz neden bağlı acaba?
Bu ülkemiz nasıl Çanakkale destanını yazdırdı.Unutmuş unutturulmuş Ülkem bazı Ülkem insanlarına.
Gerici saltanatlarına peşkeş çekilmiş görünmekte ve asla o saltanata Ülkem peşkeş çekilmeyecektir biz Vatanperverler yaşadıkça var oldukça..!
Elimiz kolumuz da bağlı değil amma neden hala bir kıpırdama yok bunu kendime sormaktan alıkoyamıyorum.

Ayakkabı kutuların dan çıkan çift başlı yılana gözümüzü neden yumduk ve neden oylar çift başlı Vatan hainine verildi?
Neydi amacınız bu oyları verirken,neden bunca acılara değdi mi onca şehit evlatlarımız sırtların da 40 kg yükle dağlar da öldürmeye değil ölmeye gidiyoruz çığlıklarına seyir kalınmış dır..!
Henüz 2 aylık acemi askerin ne işi var 40 kg sırtında ki yükle ve bilmediği dağlık coğrafi bölgede?

-Bu bölgelere neden uzmanlaşmış askerler gönderilmemekte acaba?


Ülkemizi kan gölüne çeviren ve bundan rant sağlamak oy toplamak isteyenlere fırsat vermeyin.
Biz bu güzel ülkemizde Türk Kürt Laz Çerkez Alevi'si Sünni'si birbirimize kırdırmak isteyen düşmana fırsat vermeyin.
Bu ülkede herkes kime oy verecek biliyor propagandaya da gerek yok.
El ele gönül gönül'e acımızı yaşayalım.
Ve el ele düşmanın oyununu bozalım.

Bu şerefli vatan evlatlarını bir bir kaybediyoruz,bu gençler o kadar haysiyetlerine düşkünler ki canlarından önce arkadaşına olan borcunu düşünüyor,bu gençlerin şehit oluşunda en büyük sorumlu ülkeyi yönetenlerdir.
-Şehitlerde bulunan onur,şerefin zerre kadar kırıntısı onlarda olmadığına eminim.
-Atam sağ olsaydı bunların hiç biri olmazdı ve Ülkem artık yetim.
İsteyen istediği gibi at koşturmakta cennet Ülkem de..!

Benim CUMHUR BAŞKANIM M.K.ATATÜRK'DÜR..!

"Başkalarının acılarına kayıtsız kalanlar,
En acınacak kişilerdir."

Not:Ve...
Evladını kaybetmiş bir anneyi teselli edecek cümle henüz icat edilmedi..!

10 Eylül 2015 2-3 dakika 43 denemesi var.
Beğenenler (2)
Yorumlar