Üstü Kalsın...!!!

Aşk !!!



Ardından ağıtlar yaktıran, beddua yumağı...
İçine çektiğin her nefeste deli olduğun içten içe akıttığın gözyaşlarının göl olmuş hali... Ne yana dönsen bir nefes kadar yakın ensende...



Şimdilerde yalan olduğuna tamamen inandığım ne saçmaymış dediğim bir duygu. Neleri heba etmiş insan bir olmazın ardından. Ne çabalar sarf etmiş doğruluğunu kanıtlamak için...
Sonuç...elde var hüsran !!!



Çıkmaz bir sokakta yürümek, her saptığın köşede yüreğine bir mermi yemek. Ama nedense bundan uslanmadan hep devamını dilemek...
Bir kalbe kaç tane sığar var mı bilen?
Ya da sığdıran olmuş mu?



Hep bir soru karşılar bizi ama cevabını veren olmamış bu bilinmezin. Kimine göre insani bir duygu olmazsa olmaz.
Bana göre yarınlara ambargo koymak!!!
Bir yarın dileyeceksiniz aşk olmasın(dilerim)...



Aslında düşünürsek evlilikle sonuçlandığında yalan olduğundan bir süre sonra evliliği de öldürüyor. Ne yaptım ben diyorsunuz ama muhtemelen geç olacak... Son pişmanlık faydasız derler ya yolun başında olanlar iyice düşünsün derim...
Ona çıkan her yol çakıllı, her yol gardiyan, her yol bir mayın tarlası sanki...
Geçen olmuş mu? Evet, belki ama ya sonu muamma...(olmasa şaşarım)



Aşka dair en büyük deneme sonrasındaki yanılgılar yumağı. Defalarca düşsen de hep düşmek istersin aynı tuzağa. Bile bile lades diyelim...



Neden, kimin için, ne için?



Bilen varsa buyursun ben işin içinden çıkamıyorum. Ama çok iyi bir şey biliyorum...
Aşk,
Yakar, yıkar
Birde küllerine katar savurur
Ne olduğunu anlayamazsın...



Eee ben almayayım üstü kalsın...
Malum bünyeme zararlı... Israrla almak isteyen varsa buyursun alsın ben mani olmayayım...



Hadi aşk neyse onunla kalın...

16 Nisan 2009 1-2 dakika 1 denemesi var.
Beğenenler (7)
Yorumlar (7)
  • 15 yıl önce

    çok haklısın songülüm... ancak olsa miğde ağrıtıyor, olmasa gaz yapıyor... yani iş böyle değil..tabi ki tercih meselesi... ama,yüzde doksan bodozlama dalıyorsun aşka.. hastalık gibi... neyse tebrik ederim ilk çalışmanı👍👍👍

  • 15 yıl önce

    Yok Songül'üm, ben de anlamış değilim. Anlayabilecek gibi de değilim hani. Bilirsin ama, sen daha şanslısın bana göre. Sevgilerim o güzel yüreğine tatlım.

  • 15 yıl önce

    😏😏😏😏[beğendim farklı yorum 😙

  • 15 yıl önce

    tebrikler songül hanım...şiirin mahir elleri deneme de yazar tabii.. kutlarım ..sonuda çok çekici olmuş Hadi aşk neyse onunla kalın... ama bir sürü kötü dem vurmuşsunuz aşka! 😎

  • 15 yıl önce

    Bilen varsa buyursun ben işin içinden çıkamıyorum. Ama çok iyi bir şey biliyorum... Aşk, Yakar, yıkar Birde küllerine katar savurur Ne olduğunu anlayamazsın...

    Eee ben almayayım üstü kalsın... Malum bünyeme zararlı... Israrla almak isteyen varsa buyursun alsın ben mani olmayayım...

    Hadi aşk neyse onunla kalın...

    😙👍Fikirlerine katılmakla beraber ne onunla, ne de onsuz oluyor diye düşünüyorum ben. Aşık olan da olmayan da pişman, paradoks gibi gözükse de.

    Tebrikler Songül, bence yazmaya devam...

    Sevgiler...