Uyan Ey Türk Milleti

Yarın Otuz Ağustos Zafer Bayramı. Tam doksan sekiz yıldır vatanımızda büyük bir coşku ile kutlanan bu milli bayramımız ne yazık ki son iki yıldır Cumhur Başkanı'mızın makamında olmaması gerekçesi ile kutlanamıyor.
Değerli Cumhurbaşkanı'mızın rahatsızlığından dolayı bu yıl ki resepsiyon iptal edildi.

Hacettepe Tıp Fakültesinde tedavi altına alınmış olan Cumhurbaşkanımızın bazı iddialara göre, bir suikast sonucu zehirlendiği, bazı iddialara göre de kulak tansiyonun yükseldiği söyleniyor.
Ben okuduğum haberlerin yalancısıyım bu gün ki tüm gazetelerde bu konudan bahsediyor ve değerli Cumhurbaşkanımızın sağlığından haberler ediliyordu.
Sağolsun hasta olmasına rağmen görevini ihmal etmemiş ve dün (MGK)Milli Güvenlik Kurulu toplantısına başkanlık etmek için hastaneden izinli olarak çıkmış gelmiş görevinin başına.
Toplantıya başkanlık yapmış görevini tamamlamış ve hastane odasına geriye dönmüş.

Bu gün ise çarşaf gibi bir mesaj ile Türk halkının Otuz Ağustos Zafer Bayramını Kutlamıştır ve Ülkemizin üzerinde kara bulutların dolandığını pkk denilen bölücü terör örgütün Mehmetciklerimizi şehit etse bile amaçlarına ulamayacaklarını bu Vatanı bölemeyeceklerini, ve bu bölücü örgüte prim vermemek adına Tüm Türkiye tek yürek tek yumruk olmamız gerektiğini bildiren bir mesaj yayınlamış.
Bu cennet vatanda yaşayan bir Türk vatandaşı olarak bu bağlamda bende düşüncelerine katılıyorum öyle zannediyorum ki her Türk vatandaşı da bu düşüncesine aynen iştirak edecektir.

Fakat sabahtan beri kendi kendime belkide yüzlerce kez sorduğum bir soru oluştu beynimde.

Ardı ardına şehitler verdiğimiz,yüreklerimizin alev alev yandığı
Şehit analarının kan kusup kızılcık şerbeti içtim dediği
Vatanımızın üzerinde kara bulutların dolandığı şu günlerde, Değerli Cumhur başkanımız resipsiyonu iptal etmek yerine,
(MGK) Milli Güvenlik Kurulu Toplantısında yaptığı gibi
doktorlarından izin alarak Resepsiyonunu gerçekleştirse
Tek yürek,Tek yumruk olduğumuzu Gerek bölücü terör örgütlerine gerek sağımızda ki solumuzda ki düşmanlarımıza göstermiş olsaydı daha iyi olmaz mıydı acaba ?

Milli bayramlarımızı ulus olarak ve gerektiği şekilde sahip çıkmaz
bu gün Otuz Ağustos Zafer Bayramını
yarın Yirmi üç Nisan Ulusak Egemenlik Ve Çocuk Bayramını
bir başka gün On Dokuz Mayıs Gençlik Ve Spor Bayramını çeşitli nedenler ile
Ülkemizin en büyük makamlarında gerektiği gibi kutlamaz , Atamızın emanetlerine sahip çıkmazsak,
Tek Yumruk ,Tek yürek Olduğumuzu nasıl ispat edebiliriz?
Ülkemizin en yüksek makamı iki yıldır farklı gerekçeler sunarak iptal ederse
Biz bu bölücü terör örgütlerine prim vermiş olmaz mıyız ?

Uyan Ey Türk Milleti Yarın , OTUZ AĞUSTOS ZAFER BAYRAMI...
Koskocaman Cumhurbaşkanı Köşkün de Bu Bayram seksen sekiz yıldır süre geldiği şekilde Kutlanamıyorsa
yarın kimin zafer bayramı kutlanacak?

30 Ağustos 2012 2-3 dakika 2 denemesi var.
Yorumlar