Vatan Hainliği Kadroları Boş Kalsın Bundan Sonra

İhanet, yani vatan hainliği öyle yenilir yutulur bir lokma değilidir. Vicdanlarını satmış ya da kiraya vermiş bu insanlar, hayatınızda umduğunuz veya ummadığınız her yerde, değişik şekillerde, değişik kılık kıyafetler ile karşınıza çıkabilirler. Kimi zaman yakalarında Atatürk rozeti vardır, Atatürkçü görünürler gözünüze, kimi zaman liberal, kimi zaman Müslüman. Dış görünüşlerine, konuşmalarına, kurdukları düzgün cümlelere asla aldanmayın. Allah'tan vatan hainliği ve ihanet bulaşıcı değilidir, kişiden kişiye geçmez...










İhanetin içinde olan bu salaklar, unvanları ve kademeleri ne olursa olsun, bildikleri doğrulardan (içlerinde çok azı müstesna) bir adım geriye gitmeyeceklerdir çoğu kere. Onların doğruları ile sizin doğrularınızda birebir örtüşmediği zaman çatışmada burada başlar zaten...










''Vatanı bir pula satmak.'' deyimi, bu hainleri en güzel bir biçimde tasvir etmekte, özetlemektedir. Devletin kilit noktalarında ki insanların, geçmişte bir kısmı, bu vatanı bir pula satma işini çok ileri götürmüşlerse de, onların vicdanından çok daha duyarlı vicdanlara sahip vatan severler de, vatanın maddi bir değerinin ancak ''Paha biçilmez'' kelimesi ile ifade edildiğini o tertemiz vicdanlarına kazımışlardır. Gazi Mustafa Kemal Atatürk'ün dediği gibi ''Söz konusu vatan ise gerisi teferruattır.''










İnsan hangi makam ve mevki de olursa olsun, devlet kademelerinde veya özel bir kuruluşta, o önemli mevkide yapacağı en güzel davranış, aldığı maaşın ve oturduğu makamın hakkını sonuna kadar vermek olacaktır.










Geçmiş zamanlarda bir çok defa, yaşadığımız Türk Toplumunda ve üyesi olduğumuz İslam Aleminde bir sürü hainlik görmüşüzdür. Hafızanızı ve vicdanınızı bir yoklayın bakalım. O hainlerin isimlerinden hangileri kaldı aklınızda, hangi birisini hatırlayacaksınız?










Dileyelim bundan sonra vatan hainliği kadrolarına atama yapılmasın. Hep boş kalsın vatan hainliği kadroları. Bu alçaklar hem kendilerini, hem de ailelerini, çoluk çocuklarını perişan ettiler, geleceklerini kararttılar evlatlarının. Güzel ülkemin geleceğini de ipotek altına almaya, karartmaya da kararlıydılar lakin onlardan daha kararlı bir Türk Milleti ve o Türk Milletinin bağrından çıkmış vatan sevgisi ile dolu gerçek Türk Askerleri ile Türk Subayları vardı karşılarında. Bu hesabı yapmadıklarından/yapamadıklarından, şimdi kendileri bağımsız Türk Adaleti önünde hesap vermeye başlayacaklar. Ata sözünde de denildiği gibi ''Keser döner sap döner gün gelir hesap döner.'' Hepinize en derin sevgi ve saygılar yine...

14 Ağustos 2016 2-3 dakika 1375 denemesi var.
Yorumlar