Vatan Satılır Hem de Çok Ucuza

Durun, canım, durun, hemen hiddetlenmeyin. ''Vatan satılır hem de çok ucuza'' derken, ben satmıyorum vatanı, bir ilan başlığı da değil bu haliyle... Gazete olarak satılıyor vatan. Konserve olarak da satılıyor değil mi? Vatan Mahallesi var ayrıca... Vatan Partisi var. Kim, neden satar vatanı bunu bir irdelemek lazım...

Bir de vatanı satışa getiren vatan hainleri var haliyle... Onbeş temmuz da olduğu gibi, daha öncesinde ki bir çok savaşta ve ekonomik, sosyal olayda olduğu gibi... Para mı, en çok vatan satmayı gerektiren davranış? Eğer ki vicdanlar satılık ise, içimizde ki bazı hainleri, yeşil dolarların ya da başka başka ülkelerin paralarının ucunu göstererek satın alabilirsiniz...

Vatan Hainliği, öyle yenilir yutulur lokma değildir. Sizde eğer namus kavramı gelişmemiş ise, anneniz, babanız o ahlakı size zamanında vermediyse, elinize ne geçerse satarsınız, bunun içinde vatanda olur. Ülkeler emperyalistlerce, nasıl ele geçiriliyor zannediyorsunuz. Kilit noktalarda ki adamların kimi beyinlerini yıkayarak, kimi de anormal paralar ile satın alarak, ülkelerin kaynaklarına çöküyorlar. Siz olayları fark edene kadar atı alan Üsküdar'ı geçiyor...

Bizim hasletlerimizdendir çoğu zaman karşımızdakini de kendimiz gibi biliriz. Devletler arasında ki ilişkilerde bu hataya düşmek en büyük yanılgıdır. Büyük bir imparatorluk geleneğinden geliyoruz. Türkiye Cumhuriyeti son devletimiz, inşallah, sondan bir sonrası da olmasın dileyelim. Bu vatanın ekmeğini yeyip, suyunu içip, okuyanlar, para kazananlar hainlik ediyorlarsa, bunun bedelini de bir şekilde, hem de acı bir şekilde ödeyeceklerdir...

Vatan satılsın, gazete olarak, konserve olarak, ona bir itirazımız yok. Hainlik yapanlar ve yapmaya kalkanlar ise iyi düşünsünler ''Vatan sevgisi imandandır.'' derler. Önce imanlarını sorgulasınlar hainlik düşüncesi içinde olanlar... Dışarıdan bize empoze edilmeye çalışılan hiç bir lidere ihtiyacımız yok çok şükür ki... Başta Gazi Mustafa Kemal Atatürk olmak üzere, bizim devletlerimizin liderleri geçmişte ve günümüzde nasıl bize yol gösterdi ise, yetti ise yine de yetecektir, bunu akıldan çıkartmayalım...

08 Kasım 2018 1-2 dakika 1372 denemesi var.
Yorumlar (1)
  • 5 yıl önce

    Merhaba Ahmet bey, değerli kalem dost, espri ile harmanlanmış özgün yazınız çok hoştu.

    Kutlarım güçlü kaleminizi.

    Bu arada Vatan gazetesi de kapatılmış. emeğe ve sanata saygımla esenlikler.