Ve Sen Hep Mutlu Kal

Her sabah güneşin ilk ışıkları vurduğunda pencerene,yüreğine binlerce sevgi dolsun...Bak ayna önce kendine gülümse ve biliyorsun ki hayat çok kısa ,değmez ne kalp kırmaya nede üzülmeye ...Yalnızca sev ,sevmek ateşte olsa ,yaksa kavursa da seni sen yine sev ...Her şeyden önce kendini sev .Kendini sevmeyen insan hiç bir şekilde mutlu ve başarılı olamaz...Hayat yaşamaya değer .Yaşarken her şeye pozitif bak .Başarı ve mutluluk pozitif enerjide yüklüdür ...Yüreğindeki sıcaklığı ve samimiyeti hissettir .Hayatın aynasından her şeye iyimser bak .Gülümse ve gülümset...En büyük acılarla yoğrulsan bile şükret .O acılar içinde bile öğreneceğin çok şey vardır.Her yokuşun bir çıkışı ve bir inişi vardır ...Hayat mücadeledir.Mücadele ruhunu kaybetme.Her zaman her yerde kendin ol...İnsan en çok kendi olduğu zaman mutlu olur.Her insanın ,her insandan öğreneceği bir şeyler vardır .Sana hitap edeni al...Eksik kalan yanlarını gör onları tamamla...Umudu asla kaybetme güneş her zaman doğar .Yeter ki içindeki güneş sönmesin...Hayatı sev fakat dönüşün Allah'a olduğunu unutma ...İyilik türbende gönüller fethet .Gönüllere gir.Özünle ayakta dur .Kibirden riyadan uzak ol.Yapıcı ol yıkıcı olma.Ağlayanla ağla ,elinden geldiği kadar yardımcı ol.Nerede nasıl olursan ol mütevazi ol. Adil ol .Hak terazisi şaşmaz .Affet omuzundaki ağır yükü indir .Ve sen afettiğin zaman da mutlu olursun.Sabırlı ol ,sabredersen en güzele kavuşursun.Güzergahın dostluk ve sevgi olsun ve sen hep mutlu kal...

08 Mayıs 2012 1-2 dakika 224 denemesi var.
Yorumlar