Vurdumduymazlığın Tepe Noktaları

Bütün dünya salgın hastalıkla boğuşuyor. Herkes kendi çapında görevlilere yardımcı olmaya çalışırken, bir de içinde bulunduğumuz durumu önemsemeyip amiyane tabir ile taşak geçmeye çalışanlar var. Onlara konuşulacak tek kelime var ''Yazıklar Olsun.''

Bas bas bağırıyorlar yaşlı insanlar evden çıkmasın diye amcaya mikrofon uzatmışlar, evden çıkmaman lazım ölüm tehlikesi var diye, cevap çok manidar, nasılsa ölmeyecek miyiz... Öleceksin de amcam bulaştırıp elli kişiyi de yanında götürürsen ne olacak? Başka bir amca ''Hanım temizlik yapıyor evden kovuyor ne yapalım?'' diyor. Başka bir odaya geç, al gazeteni paşa paşa oku be amcam, onu da mı yapamıyorsun?

Televizyonlarda görmüşsünüzdür iki tane amca bankın üstünde havadan sudan sohbet ediyorlar. En nihayetinde biri dayanamadı balkondan üstlerine su attı, hayır insan üzülüyor da... Bir de asker uğurlamaları var ''En büyük asker bizim asker.'' Havaya atıp tutuyorlar asker adayını... Uyarılar kimseyi alakadar etmiyor sanki... Anladık anladık, virüslü asker olarak dönerse, sizin asker, o zaman anlarsınız kimin büyük olduğunu...

Çok ilginç şeyler oluyor güzel yurdum Türkiye'de... Vurdumduymazlığın tepe noktaları diyorum artık ben bunlara... Deniz kenarında balık tutanlar lay lay lom hiç bir şey yokmuş gibi spor yapmaya çalışanlar. Devlet evinde otur diyor, dinleyen çok olmasına rağmen dinlemeyen da var. Al işte, ne oldu, 65 yaş üstüne sokağa çıkma yasağı geldi... Para cezası da var, hapis cezası da... İyi mi oldu şimdi?

''Koranavirüsün 60 yaş üzerinde ölüm riskini artırdığını öğrenen ve yaş küçültmek isteyen bir grup Rize de il nüfus müdürlüğüne akın etmiş.'' Tabi inanmadınız. Bu da işin esprisi. Güleriz ağlanacak halimize aslında... Hep beraber birlik ve beraberlik içinde inşallah aşacağız bu sıkıntıları. Başta sağlık çalışanlarımız olmak üzere Allah hepimizin yar ve yardımcısı olsun... Yeter ki vurdumduymazlık topluma hakim olmasın...

23 Mart 2020 1-2 dakika 1371 denemesi var.
Beğenenler (2)
Yorumlar