Yaban

Ne? Yaban kadar da mı olamayacak yarınımız.Senli türküler dinlerken yaralı eşikler dolusu,gidiyorum dedi.Sadece yasını tutuyorum.İrkilik bir his.Dur demeye gücüm yetmez,der.Gece olması neyi değiştirir.Bir uzuv daha kayboldu yerinden.Boğmak isterdim zamanı,ucuna dokunduğum sen misin?Yasın kalmaz mı sanıyorsun?Kimse senin canın değil biliyorum,geç olmayan bir düş isterdik yeter.Söylemek istemediğim her şeyim oluyorsun,bir kamyon sözcük dilimde,yazmazsam çıldırırdım,mı demişti yazar.İçimde gördüklerim yabancılık,içim içime sığmayan bir deli.Gündüz olan ben değilim,sanki sana yok, gelen ben değildim.Hadi oradan yahu.Nasılsın şimdi acaba demişti oyuncu.Rolünü kapamayan bir amatör,var mı sence?Şimdi kimsenin eleştirisini çekemem,yazmam mı,yazamam.Sana yalan demedim ki,ucu bucağı yok,elimde bir tarak,tara babam tara,gördün mü yaptıklarını?Sahte,demek istediğim her sen bir nokta oluyorsun.Dilimi çıkardım,aynada ne kadar kızarık öyle,kopsa of ne diyorsun öyle.Dilemek yetmiyor bazen.Şaşkın,sonu olmayan bir batak.Çıkmak yok,isteyen kim?Okuma bunu,en azından burdan sonrasını bilme.Çık hadi dışarı,gücüme gitmedi desem yalan,ismin güzeldi de neydi.Gördün mü?Bakmıyorsun ki,otur için içime sığmadı mı?Güldüm şimdi,aklıma anın geldi,saçma sen değilsin.Eh biraz öyle ama,çıl-dır-dık.Yeterince komik mi?Hadi o zaman baştan alalım,tersten okumalıyım bir....yok yine anlamsız...

06 Aralık 2009 1-2 dakika 3 denemesi var.
Yorumlar