yagmur

birazdan ..birazdan yagmur yagmalı ..yok küçük damlalar degil, sel götürmeli güneşi..ve bulutlar yarılmalı koca parçalara ..sonra bir sel ..seni düşlerimden almalı ..ve bir kaf dagına saklamalı ya ..hikaye bu işte ..gel zaman git zaman sen beni göz bebeklerinde unutasın ..bir hikaye işte ..sorumsuz ve sonsuz ..garip ..unutulmuş...bir yagmur yagmalı aslında katran karası bir yagmur ..
içinde körebelerin oynandıgı ..ve kagıttan gemilerin yapıldıgı gecekonduların dar sokaklarında ...
üşümeli ara sıra insanın eli ..ki illada da ısıtacak bir el diye açmak zorunda kalsın gök kubbeye ..o an ..salkım sacak bir yagmur yagmalı..unutana ve unutulana inatla..BEN YAGMURUM diye bagırmalı ..
sonra bir tanrı aglamalı kuluna..bulutlardan ..ve nurlardan bir yagmur ..biraz bana biraz sana ..elbette ki kimse melek degil , olamaz da..ama ya aşk kanat takıp uçmak degilse hayatta ..EYVAH !..düşmek zor olur ne kadar yüksekten bırakılmışsa...
hadi şimdi sen; en sivri uçlu çengellere as benim hayallerimi..ucundan imlek imlek saadetlerin geçmedigi cendereler benim olsun ...ve ben yüregimin ucuna konmuş bir kelebek kadar isa olayım zamana ...
sonra ..ankara...aglamaz bilirim bilirim kaldırımları soguk ve binaları soluktur ..ama ankarada aşk başka der şair her ne zaman demişşse ..bir karanfil yetişirmiş incesuda sessiz ve ..ve çinçinli hırsızlar çalarmış yüreklerinden zenginlerin karanfilleri...
ama ya sonra ..
sonra ..aglama ..yagmur taneleri fazlalaşır sen her agladıgında ..ve içine dibine kadar hüzün koyar gece yanlızlıga ilaveten ..sonra biri gider ..sonra biri daha ..istersen aglama
...kendi kendime saçmalarım ara sıra böyle sessiz kalınca ..dikkate alma

06 Ekim 2010 1-2 dakika 9 denemesi var.
Yorumlar