Yağmur perisine kelebek etkisi....

BU SABAH ...
aklımda senle uyanmışım ...kızım ,canım ,kömür gözlüm kara kaşlım ...karneni alacaksın ..ve ben yanında olmayacagım bu yarı yıldada..biliyorum sormak bile abes..kesin hepsi pekiyi bir karne aldın yine ..ve kesinlikle yine ucuna kırmızı bir kurdele iliştirdi ögrertmenin ...aradım seni , belki erkendi ,erken alacagını ve evde olacagını düşünmüştüm ..açan olmadı telefonu ..saatin biraz daha ilerlemesini bekleyip bir daha arayacgım ...umarım evdesin dir..
en son seninle ugur böcekleri topladıgımızı hatırlıyorum , kavanoza doldurmuş ,ankaraya götürmek istemiştin ya sen hani ..ve ölürler dedigimde üzülmüş salıvermiştin ..belkide birilerine terlik papuç bakmaya gitmiştirler ...
aklıma neler gelmiyorki...iş yerinde edaya rastladım ..hani kreşten arkadaşın ..hani ön dişleri çürüyünce çektirmişti , bende gedik diş deyip kızdırırdım ya ..işte o ...belki hatırlarsın ..karnesini gördüm ..sınıf ikincisi olmuş ...aklımdan eger o ikinci olmuşsa sen kesin birincisindir diye geçti...yanılmıyorum dimi...
.....seni çok sevdigimi her gece uyumadan önce on kez tekrarlıyorum ..taki göz uçlarım yaşarmaya ve hala neden bulamadıgım bir sürü soruya çözüm bulamaya çalışıyorum ya ..işte o anlarda uyuyu veriyorum ..seni o kadar özledim ki ..
içinde senin adının geçtigi her hangi bir şeye rastlasam ...hımmm muhakkak harikadır diyorum ..hatta abartıyorum artık ..ismi idil olan her kes bana dün ya güzeli gibi gelmeye başladı ...
............
sonra bulutlar gitti...ne yagmur ne yagmurdan eser var ankara sessiz ve sensiz hiç bir şey degil ..belki bu yüzden, sırf bu şehri terk etmeye mecbur hisediyorum kendimi...ne kadar uzaga gidersem içimde her daim hissettigim acı ve pişmanlıklar azalacak diye umut ediyorum ..
resmin hala her yerde duvarda takvimde cep telefonumda ne zaman biri arasa yada saatine baksam , biraz kızgın ,biraz uzaklaşmış ,birazda ne oldugunu fark etmeyen gözlerin bana bakıyor ..utanıyorum ...
....seni seviyorum kızım ..hemde her şeyden , ve hemde herkesten çok..ve seni unutmak asla olmayacak hayatımda .. bilirim annen sana daha iyi bir gelecek için çalışıp didiniyor..ama emin ol büyüdügünde babanın da sana bir sürü sprizleri olacak ..çünkü ben tüm gelecegimi senin adına ipotek ettirmişim ..ve gelecek ancak sana iyi ve mutluluk getirecek emin ol...
seni seviyorum ...
tüm yaşadıgım ve tüm yanlızlıgıma ragmen beni arada bir de olsa düşündügünü bilmek hatırladıgını bilmek bana yetiyor..yoksa yaşamak çok daha zalimce olurdu emin ol...
büyüyeceksin ..evet bensiz, belki ben olmadan belki daha bir sürü karne alacaksın ..ve daha ne kadar mutluluklar yaşayacaksın ..belki bir sevgilin bile olacak ..el ele seni öyle bir deniz kenarında biriyle gezerken hayal ediyorum ..içim bir tuhaf , hayır aglamıyorum ..
...seni seviyorum ..her zaman sevecegim ..seni asla unutturmayacak hiç bir şey ..sen şu aptalca dünyda yaşamak için tek ve en geçerli neden olmaya devam edeceksin ..
karnen nasıl diye sormayacgım ..çünkü bliyorum zaten ..ve seni ararsam bunu sormak için degil sadece sesini duymak için olacak ...
seni çok özledim ...hemde çok ...

17 Nisan 2009 2-3 dakika 9 denemesi var.
Yorumlar (3)
  • 15 yıl önce

    EVEET GÜZEL HASRET KOKAN SEVGİ KOKAN SATIRLAR... ALLAH BAĞIŞLASIN KIZINIZI SİZE...VE HEP SEVİN ONU HEP...

  • 15 yıl önce

    teşkür ettim annem 🙂

  • 15 yıl önce

    gecenin bu saatinde ağlatma beni be annem....