Yaz Gelirken

Soğuk ve kara bir kışı atlattık artık bahar aylarının sonuncusundayız.Kısacası yaza bir ay kaldı bu mevsimde her şey bambaşka oluyor.İnsanlar yeniden doğmuş gibi , iş yerleri başka bir güzellikte , kısacası bambaşka bir atmosfer sarıyor etrafı . Yaz denince akla gelen ilk şey tatil deniz olur . Oysa daha başka güzellikler de var , örneğin meyveler sebzeler başka , doğa kendini yeniler ,etraf puslu uykudan kalkıp yeni doğmuş çocuk gibi olur . Bu mevsimde her şey farklıdır . Deniz , tatil insanı dinlendirir . Dikkat etmemiz gereken güneşin ışınları ve fazla ağır yemekler tüketmemek . Sağlıklı bir şekilde yaşayıp kendimizi kollamaktır . Sahil kesiminde yaşayanlar deniz kenarına giderler . İç bölgelerde yaşayanlar ise piknik yerleri dere , akarsu kenarlarını tercih ederler , kısacası insanlar kendilerini serinleten dinlendiren eğlenceli ortamları seçerler . Kısacası yaz bambaşkadır . Sahil kenarlarında yaz geceleri daha farklıdır . Kumsalda yarı sönmüş ateşle birlikte bir gitardan dökülen melodiler , grupların ağızlarından dökülen , yaz akşamlarını serinleten tatlı nağmeler insanı kendinden geçirir . Dostlarım yazın keyfine diyecek yoktur .

01 Mayıs 2011 1-2 dakika 27 denemesi var.
Beğenenler (1)
Yorumlar