Yazar B/ey

*Yazar çok ama hep nedense güdümlü zihniyetin gölgesinde yürüyor korkuları yanıldığına etmiyor.
yazar özgürce doğruları cesaretle aklın süzgecinden geçirmeli ışık olmalı kaleminle emin adımlarla güneşe, aya yürümeli...

Yazar bey bu devlet hergün bitiyor neden sorarsın bunları hep yazmıyordun kendinde biliyorsun
İnanmak mı istemiyordun yoksa istemiyorsan neden?
Bir devlet gerçeği halkında gizliyorsa söylenecek bir söz bulunmuyor
gerçekleri bombayı atanları insanları yakanları aklıyorsa
kolluyorsa
gerçeği dişlıyorsa
yamalakçıyı suçluyu suluyu s/aklıyorsa
yamuk düşkünü kolluyorsa
ihaneti çirkefi kendine yem olarak vampir gibi içiyorsa o devlet bitmiş demek değil mi ?
ve inkarla zorla dayatmayla zülüm sağlıyorsA..
yalanlarla kahraman ilan ediyorsa çoktan bitmiş bir zihniyetin amerikanın yemiyse çoktan yoklu inkara oynayan üç maymuna uynarsa halen anlaşılmadı yokluğu askerin ölümünü gizliyorsa. savaşı ısrar ediyorsa bir bez parçası diye küçük görüyorsa görmüyor duymuyorsa vurdum duymaz bir devlet yaşamaz bilin...

Devlet yönetenlerin adaleti buysa bu devlete Allah zeval vermezsin...
devlet adamı bir zümreyi mezhebi bir yandaşı kollama görevini yapıyorsa insanlar ölüyorsa yönetemiyor demektir..
baskıyla zülümle yalanlarla bu ülkeye en büyük kötülüğü yapanlar akibeti bitimdir.

Şimdi Hakkarı de 400 Km yok sayıyorsa gerçekleri kamoyunda gizliyorsa ise biten bir zihniyetin varlığı yaşasa yaşamasa ne olur...
Varlığı akıllı görünüp delice yiyenler yal için düzenlerini kollamaktadır satılmış zihniyetin akibeti bitim duymayanlar duymasın yok olmaya mahkumdur.
Uşaklığı kar sayan yalana dolana zülme sarılan bir gerçeklik yaşam bulması imkansız gelin doğru oturalım doğru konuşalım bir kuş bakışıyla bakalım doğaya beyinlere ruh alemine doğru söyleyelim.

İsterse onuncu köyde kovulalım varsayın elimize fener alın karanlıkları görmek için her şey hal olur beyler..
Yazar bey bilirsin herşeyi bilmez değilsin
Bilirsin...
Çözümüde yolu yollarınıda bilirsin amması yok olunca ne ülkem fayda görür nede göz nede doymazlar görür gerçeğini bilirler görmezler gülüm...
kaybetmeğe endekslenen yalan dolana sarılınca gerçeğe inanmakta zor dostum
Ondandır ki doymayan hınzır kişiliğin güdümlü zihniyetin saltanatna tek dikta rejimlerde baş ne söylerse papağan misali öter... Yal derdinden başka amacı olmayan yabanileşen zatlardır.
BaŞı (hanzir)domuza iyi görünmek gayesi olan insanın bu ülkeye na faydası olur..

Oturduğu yerde koltuklar döner sermaye yalarlar doymazlar memleket derdi bilmezken karlarına kar koyanlar ölümlere acırlar mı dersin ben inanmıyorum.
Hainlikleri söylediğine kılıf bulurlar kirli yüzlerini hep saklar ve kartondan tiyare misali kartonda kahramanlıklar yaratırlar hipsi kar hırsına dayanır..
Şimdi ne söylense herkes farklı düşünür yada kaderimiz böyle
körü körüne kardeş kavgası ve yoksulluk kader mı? şehit annen dediği gibi oğlum 30 bin liram yoktu affedin tabutuna ağıdı yürek kanayan bir gerçekti. Demek insan kanı parayla kurtuluyormuş efendiler

Teneke gibi çok ses çıkarırlar yerinde durmazlar hep çalarlar çırparlar
yoksulun üstüne kuruludur düzenleri.
yazar bey ben daha ne diyeyim ki!

Mum cumhuriyeti, un cumhuriyeti olduk san ki !
muz cumhuriyeti krallığı bombaya dayanmaz yıkılırlar tektir çok görünürleri aldatır
insanlar
Ah benim insanlarım
neler çektiniz bunlar elinde
zülüm biterse yaşarsınız cennet içinde...

''..insanlar, ah benim insanlarım
...antenler yalan söylüyorsa
...kitaplar yalan söylüyorsa
...duvarlar afiş sutunda ilan yalan söylüyorsa..!
...bu bezirgan saltanatı, bu zülüm bitmesin diye..!''
...Nazım Hikmet

Yaz gazeteci at gözlüğü takmadan özgürce umuda giden yollarda akla karayı karıştırmadan cesaretlice yürekten yaz...

*Ağusto*12

31 Ağustos 2012 3-4 dakika 7 denemesi var.
Yorumlar