Yazıklar Olsun

Allahım ya sabır ! Kusura bakmayın ama bu alkışlar beni rahatsız ediyor... Uyduruk planlarla şerefleri maskaraya çeviren insanlar var ya sorumluluğu da günahları da boyunlarınadır. Allah Allah diye yalandan dillerinden düşmeyen nidalar var ya boyunlarına ilmik ilmik dolanacak haberleri var mıdır ? Hayatımın hiç bir döneminde fanatik olmadım ama benim babam bana öğretti, yeşil kamuflajlarıyla kan ter içinde karşıma dikilir ve bir insanın onuru ve gururu için yaşadığını söylerdi. Kendisinin üstündeki bu elbiseleri taşımasının tek nedeni de kendisinin ailesinin ve vatanının onurunu gururunu korumak adınadır... Ama bu duygulardan yoksun bencil yaratıklar, ne şan ne şeref ne onur ne gurur bıraktılar bu yangın yerinde. İçime düşen çaresizliğin ateşi ile kavrulurken hayatımın yirmi yılında öğrendiğim bütün değerleri hiçe saydı alkışçılar, yazıklar olsun , günahım, günahın, günahımız , günahları boyunlarında zincirlenecek hiç mi bilmezler ? Sen be hey insan evladı , hiç mi düşünmezsin bu ülkede gerçek anlamda daha hukuki kuralları uygulayamıyorken, bu ülkede gerçek anlamda eğitimi alaşağı etmişken, bütün yolsuzlukları , bütün arsızlıkları, bütün namussuzlukları temizledin de sıra nerelere geldi ? Ekonomiyi alt üst etmişken üretimi durma seviyesine getirip mevcut ihracat potansiyelin kat be kat altına inmişken, ithalatı bu ülkeyi Avrupa'nın açık pazarı haline getirecek kadar arttırıp , insanlarını sadece tüketip , yatıp karpuz büyütmeye teşvik ederken aklın nerelerde ki sıra orduda diyorsun Yüce Rab sana o aklı verirken nasıl çalışmasını emretmiş acaba ben de onu merak ediyorum... Ve diyorum ki yazıklar olsun senin yataktaki bebeğine kadar korumak için kelle koltukta gezen bu adamların çabalarına yazıklar olsun sizin gibilere ... Siz ne benim gibi çocukların ne benim babam gibi babaların , ne anam gibi anaların neler yaşadığını anlayabilirsiniz ne de bizim feryatlarımızı işitebilirsiniz yazıklar olsun sizin adınıza bizim adımıza hepimizin adına yaprak gibi ordan oraya sürüklenişlerimize yazıklar olsun hayatımızı sürgüne çevirmelerinize... Yazıklar Olsun! Şunu anımsayın , TSK dediğiniz kurum bu ülkenin bir organıdır en önemlisi dayanağıdır . Aldığı emirler kendi içinden mi sanırsınız ? Yanılıyorsunuz , bugüne kadar gelen hükûmetlerdendir . Suçlu varsa hepimizin içindedir , bunu düşünüp dönüp aynaya bir bakın , bakın ki belki yukarıdaki yüce size bir ilham gönderir de belki biraz olsun yüzünüz kızarır ...Ayıbın bu kadarı da fazla , bütün TSK yı çoluk çocuk soyup soğana çevirip dikin bir meydana , bu kadar yakmaz canımızı ...

30 Temmuz 2011 2-3 dakika 2 denemesi var.
Yorumlar