Yazıma Bakmayın Lütfen

Hayat yaşayan her ruha,nefese farklı şeyler sunuyor.Her bir köşede farklı bir hikaye,farklı bir beste var.Hangisini okuyacağımız,hangisini dinleyeceğimiz bize kalmış.Kimilerimiz gündüzün neşeli melodisini,kimilerimiz yıldızların parlak müziğini ruhuna hediye ediyor.Yağmur bazılarına sesli bir çığlıkken,bazılarına neşenin şiirlere dökülmüş hali oluyor.

Bizler hiç bir zaman aynı ağacı,aynı kelebeği,aynı kaldırımı göremeyeceğiz.Ama bu demek değil ki hiçbir bağımız yok.Kalplerimizin ritimleri bile bizi birbirimize bağlamak için yeterli.Belki pencereden dışarıya göz attığımızda aynı şeyleri bulamayız ama; aynı rüzgar vuruyor yüzümüze,aynı güneş gösteriyor şefkatini.Kısacası bizler aynı şeyleri göremeyiz ama aynı şeylere bakabiliriz.Hayatı özel yapan da bu bana kalırsa.

Her bir sözcük,her bir nota tekrar ve tekrar farklı anlamlar kazanıyor ayrı bir ruhta.Çiçekler yeniden açıyor,ay yeniden beliriyor gökyüzünde.Bu çok büyüleyici olsa gerek."Farklılıklarla oluşturulmuş harika bir uyum."Her insanın bu özel ahenkte ki muazzamlığı görmesi dileğiyle...

22 Ağustos 2022 1-2 dakika 35 denemesi var.
Beğenenler (5)
Yorumlar (4)
  • 20 ay önce

    Rahmetli Turgut Uyar der ki;

    İkimiz birden sevinebiliriz göğe bakalım Şu kaçamak ışıklardan şu şeker kamışlarından Bebe dişlerinden güneşlerden yaban otlarından Durmadan harcadığım şu gözlerimi al kurtar Şu aranıp duran korkak ellerimi tut Bu evleri atla bu evleri de bunları da Göğe bakalım...

    Aslında bakmak ile görmek arasında ince bir çizgi mevcut. Baktığın kadar görürsün derler. İnsanın ruh hali çevresinde ne gördüğü ile alakalı değil, neyi hayal ettiği ile alakalıdır. Oysa çok uzun zamandır bulutlara bir şekil giydiremedik...

    Değerli bir yazıydı kutlarım Gizem hanım, saygılar...

  • 20 ay önce

    Bir nefeste okudum...çok güzel kelimeler. tebriklerimle hocam.