Yedek İlah Çıkmazı

Yedek İlah Çıkmazı

..Bize 15 Temmuz kabusu yaşatanlar , Allah'tan başkasına kul olma boyutunun insanı ve toplumu nerelere sürükleyeceği gerçeğini apaçık göstermiştir , her geçen gün yeniden bilinçleniyor  ve yeniden öğreniyorum , çünkü Rabb'imiz bize : "..bugün, size dininizi bütünledim, üzerinize olan nimetimi tamamladım, din olarak sizin için İslamiyet'i beğendim.." Maide - 3 , diyor , biz ne yapıyoruz , hayır Allah'ım indirdiğin din eksik olsa gerek o halde hoca efendi ,üstad, abi, gavs şeyh ..vb edinelim de dinimizi tamamlayalım der gibi , onların emir ve yasakları , okunmuş dolar mesajlarını , el etek cübbe öpme , veya imanın yedinci şartı gibi anlatılan gazete dergi video kaset satın alma gayretleri , daha bilinmedik tuhaf seanslar , bunların hepsi din diye algılanmış ve yapılmıştır yapılmaya da inançla sürdürülmüş ,  yani Allah'ın hiç indirmediği ,dinden olmayan ne varsa müslüman insan bilerek bilmeyerek uydurulmuş bir dini hayata çekilmiştir ,  tam bir şirk panayırı festivali ot biter gibi her yerde ruhbanların yönlendirdiği hayatlar , yani Allah'ın indirdiği gerçek dinin dışında paralel bir din yaşatıldı insanlara , herkesin paralel bir dini hayatı oluştu neredeyse , yaşadığı şirk inancının ne farkında , ne de uyanacağı vardı , inşaallah çoğu müslüman 15 Temmuz ile uyandı ve hakikate dönmeye yatkın oldu , ancak az da olsa bazı kemikleşmiş olanlar var , mesela daha bugün olmuş bir kanalda göbeğine kadar sakalı olan hocalar oturmuş konuşuyor , ağızlarından ne Kur'an'dan bir ayet çıkıyor ne de gerçekçi hikmetli sözler , ne diyor biliyor musunuz " ..işte gördük , doğru hocaların arkasından gitmeyenlerin hali böyle olur ...vb " , ya kendi benzer bir hocaya kapılıp gidiyor ama kendi şirki güzel diğerlerin şirki kötü gibi bir bakış açısı , inanılmaz yorumlar , konuşanlar kendi hocalarını adres gösteriyor , sanki kendileri diğerlerinden kafa ve mantık olarak çok farklılar , bu tabloya ve hala aklını başına alamamış kendi kutsalı Ruhbanı arkasında inançlarını robot gibi sürdürenlere üzülüyor kahroluyorum , Allah , kolaylaştırdığı ve anlaşılır kıldığı bir dini peygamberimizle gönderirken , din adına , iman ve inanç adına her şeyi tamamlamış olarak gönderdi , hiç bir eksiklik olmadan , ne ise o , ne bir eksik ne bir fazla , aracı olmadan doğrudan Rabb'i ile iletişim kuracak bir din , "..size şah damarınızdan daha yakınım .." Kaf-16 , "...beni anın ki=hatırlayın ki , ben de sizi anayım .." Bakara-152 .., ''..ancak benden isteyin bana kulluk edin ..'' Fatiha-5 , '' Şüphesiz ki Allah, işiten ve dualara icabet eden, her şeyi bilendir..''  Bakara 181 diyen bir Allah'ımız var , kim demiş bizi duymaz bize yardım edemez , bizi hatırlamaz diye , bize ancak falan fülanın himmeti yetişir ancak o ulaşır yardım eder demek ne demek ! , bu nasıl bir inanç şekli almış başını gidiyor ya hu ! , yok hocam böyle şeyler ya , olur mu böyle , biz onlara tapmıyoruz ..vb diyenleri Allah'a havale ediyorum...neyse biz dönelim sözlerimizin sonucuna ve tekrar edelim : ..15 Temmuz, tarihimizde en ağır ihanetin, en çirkin satılmışlığın tarihi olarak anılacaktır. Ama bu tarih, aynı zamanda olağanüstü bir direnişin, mücadelenin, meydan okumanın da adı olacaktır. Vatan hainleri için rezilliğin, vatanseverler için zaferin tarihi olacaktır. Bu tarih, yepyeni bir Kurtuluş Savaşı'nın adı olacaktır. Milletimizin, bir gecede Kurtuluş Savaşı için nasıl organize olduğu gerçeği bütün dünya şahit oldu  . Evet, 15 Temmuz, yeni Kurtuluş Savaşı'nın adıdır. Yeniden daha güçlü daha gelişmiş yarınlara özgürce yürüyüşün başlangıç tarihin ilanıdır. Bu öyle bir mücadele ki, bedeli ne olursa olsun tek yürek el birliği birbirine destek kenetli bir avuç vatansever olmak milyonları  zafere ulaşmıştır her zamanda ulaşacaktır yeter ki sadece Allah'a güvenen iman ve hayatını bu temel ilkeyle besleyen insanlar olalım , yedek ilah inancı taşıyanlar da , 15 Temmuz gibi vatana millete bomba atan işgal ve sömürmeye imkan tanıyan sürüler olacakları kaçınılmazdır, çünkü akıllarını devre dışı bırakarak tek gerçekleri Ruhban edindiklerinin emirlerine mutlak itaatle yapmadıklarını bırakmazlar helal haram günah demeden , Rabb'imiz Allah bu aklını kullanmayanlara : '' aklını kullanmayanları pisliğe mahkûm eder..! '' Yunus-100 ayeti ile gerçeği açıklar ,  özetle yedek ilahları Allah'ın beyaz dediğine siyah diyenlerdir , helal ettiğini haram edenlerdir ..


16.07.2022

16 Temmuz 2022 4-5 dakika 164 denemesi var.
Beğenenler (2)
Yorumlar