Yeni Yıl

Yeni yıl denince akla ilk gelen eğlence,fasıl ve doya doya stres atmak gelir.Oysa yeni yılda herkez sağlık neşe bol kazançlı bir yıl dilemek ister.

En güzel yaşanacak günler geceler sağlık sığhat dolu bir yıl geçirmek herkezin hakkıdır.Gün içersinde stres ve yorucu iş temposundan sıkılan biz insanlar akşam olunca keyifli bir gece geçirmek isteriz.Buda ekonomik durumu iyi olan insanlar için biraz daha farklı olur.Orta halli insanlar sıcacık evlerinde ailesinle bir badak çay ve sıcak çerez ile hoşça vakit geçirirler.Geçmiş bir yılda acı tatlı hüzünlü eğlenceli anılar ile yeni yıla hazırlanmak baya keyiflidir.İnsanlar eşleri dostları ile bir arada toplanıp klasik yemek ve tombala keyfi yaşarlar.Kimi insanlar ise eğlence merkezlerinde yeni yılı kutlarlar.Her nerde kutlanır ise kutlansın sonuçta herşey insanoğlu için eğlencelidir.Gönüllerden geçen en güzel şey neşe mutluluk sağlık içinde geçirilmek istenen kocaman bir yıldır.Sevdiklerimiz ile yanyana eğlenceli olmaktır.Öğretim okullarında okuyan öğrenciler ise kendilerine hangi dalda okuyacaklar ise ona göre bir çizgi çizerler ve o doğrultuda ilerlemeyi hedeflerler.İş dünyasında olanlar iş adamları esnaflar ve çalışan memur kesmi yeni yılda daha kazançlı ve maaşlarına yapılacak zamlar hakkında çeşitli yorumlar yaparlar.Unutulan tek şey umut dünyasında yaşıyan bizler geçmişteki yapılan hatalarımızı birdaha tekrarlamamak ve geçmiş insanları hatırlamak gibi değerli kavramları hatırlamayı maalesef unuturuz.Onlar yani büyüklerimiz bizlerin bu günlere gelmemize katkısı olan değerli insanlardır.Herzaman hatırlamak gerekir o insanları.Hiç deyilse arada bir yeni yılda'da hatırlayalım onları.

Yeni yıla az bir zaman dilimi kalmış iken hızlı ve stresli çalışma temposundan arda kalan zaman diliminde o değerli insanları hatırlıyalım.Herkezin yeni yılını kutlar sağlık sevgi mutluluk dolu bir yaşam dilerim.
Yeni yılınız kutlu olsun...

18 Aralık 2011 1-2 dakika 27 denemesi var.
Yorumlar