Yepyeni Bir Günde Yepyeni Umutlara

Gül bahçesini bir ziyaret edip ağlayan güllere az da olsa teselli vermek iyidir.
Kendime veremediğim teselli gibi;
Gecenin kanayan yarasında mum çiçekleri açarken soğuk duvarlara yaslanıp ağlayan şiirler yazıp ta ,kalbi olanı ağlatmamak iyidir...
Sus pus olup olanı biteni bir köşede sessizce izlemek yalnızca kalbi okyanus olan Üstadın işidir. Geceye yazılacak şiirler çoktan kar yangınlarında kül olmuştur aslında .Sadece harfler biraz ilgi ister .Sonuçta o ilgiyi de harflere göstermek gerekir. Yürek ağlarken zamanın yaralı döşünde ,kelam ise kendine ağlar .Okunmamış bir hitap gibi saatler ilerler ve şafaklara dem vurur.Akıp gider zaman .Anlaşılmak ne haddinedir bir yüreğin sadece anlatmak kalır serde...Efkar kahvesi kaçıncı kahvedir bilinmez ...Dört duvarın arasında yalnızlık kendine susar .Yalnızlık kendine pusar ...Al gülüm ver gülüm serenatları başlar.Kül tablasına bakmanıza hiç gerek yok .Gece çoktan duman altı olmuştur.Kaç şiir yangın dağında kül olmuştur bilinmez .Bu böyle devam eder gider...Kalpte sancılar dinmez .Bir yıldız gülümser ben burdayım der gibi oda sonra kaybolur. Elin ayağın titrer her şeyi yakıp yıkasın gelir .Bir yalnızlık şehrin de bomboş sokaklarda gezersin. Elinde kaderin tespihi birde boşa geçmiş yıllar bitirir seni bir köşe de yığılır kalırsın.Ayaklarında pranga adım atamazsın .Bir taraftan da prangaları çözmek istersin .Aslında prangaları da çözersin sadece çözülmemiş sorular kalır .Sonra atlarsın bir gemiye varırsın bir denizin ortasında gizeli bir adaya ,uzanırsın bir taraftan gökyüzünü izlersin Sonra doğrulur yürek denizinin kıyılarında gezersin ve umut alyansın inci gibi ta derinlerden parlar .Sonra bir şarap açarsın denizin deli dalgalarında doldurursun kadehine yüreğinin derinliklerindeki umut alyansında karşılıklı içersin ...Ah ne geceydi dersin .Artık bu limandan geminin kalkma vakti gelmiştir .Bir daha görüşmek üzere yüreğindeki alyansa veda edersin .Kırmızı şarabın deminde dilin titrer ,gözlerinden yaşlar akar ve binersin gemiye kaptan sensin ...Kırık mızrabın kırık telinde yüreğin kanar ,yüreğin yanar ...Ve anlarsın ki yine dört duvarın arasında yüreğin kıyım kıyım ezilmiş sense çoktan bir hasret denizinde boğulmuş sundur...Yine susarsın hiç konuşmamış gibi alır götürür seni şafağın güneşi yeni bir güne .''Yeni günde yepyeni umutlara uyanmanız ve mutluluk şarkıları söylemeniz dileğimle ...Sevgiyle kalınız''...

28 Mayıs 2012 2-3 dakika 224 denemesi var.
Yorumlar