Yine Akşam Oldu

Yine Akşam Oldu

Biraz sonra güneş batacak.Nöbet görevini gökteki yıldızlara bırakacak. Evlerine insanlar yorgun dönecek yaptıkları iş durumuna göre. Rüzgara gelince, artık sert esiyor. Hani nerde o öğlen vakti insanı üşütmeyecek kadar ılık oluşu. Kuşları da göremiyorum ağaçların üstünde. Adeta, yine akşam oldu; biz de biraz uçmayı bırakalım, dinlenelim bir yerlerde diyorlar. Mesaisi bitmiş eskici, dolaşmıyor sokaklarda artık. Okulun güvenlik kulübesinin etrafında dolaşan kediye ne oldu peki ? Zavallı hayvan, gözünün biri kördü. Sabah karışık tost yerken, içindeki salamları ona vermiştim. İyi ki de vermişim. Vicdanım rahat.

Ve okulu boyamaya gelenlerin yanına bir uğrayayım diye geldim şimdi. Cumartesi günleri kurs vardı. DYK kursu, yani Destek yetiştirme kursu. Buna liseye hazırlık kursu da denilebilir. Bu kurs saat 14 : 00'de bitti. Ben gittim tabii. Ama boyacılar hala çalışıyordu. Doğan Hoca, müdür yardımcımız; sen git bekleme. Sonra akşama doğru gelip kontrol edersin dedi. Ben de öyle yaptım, okuldayım şimdi. İşleri ne zaman biter bilinmez. Bekliyoruz bakalım. Sabah da gelip 07:00'de açacakmışım kapıyı. Neyse laflar birbirine dolandı. Fazla uzatmayalım. Ne diyorduk. Baktım da etrafıma karanlık çöküvermiş anlamadan. Ve yine akşam oldu. 

24 Eylül 2022 1-2 dakika 82 denemesi var.
Beğenenler (2)
Yorumlar