Yine Pitbull Dehşeti

''ABD'nin Alabama eyaletinde bulunan bir hayvan barınağındaki kafesten kaçan iki pitbull cinsi köpek 29 kediyi parçalayarak öldürdü.'' BASINDAN

Hayvanları sevmek güzel gerçekten, insana haz veriyor, kadın olsun erkek olsun, çocuk olsun... Ama konu Pitbull Cinsi köpekler olunca, takkeyi önümüze koyup da biraz etraflıca düşünmek gerek... Vahşi ve çok tehlikeli hayvan bu Pitbullar...

Dışarıda bile gezdirirken mutlaka tasması olmalı, çok agresif ve heyecanlı oldukları için, hareket eden her şeye, kedi, köpek, insan, önlerine gelen ne varsa saldırmakta bir an bile tereddüt etmiyorlar... Bu cins köpeklerin sahipleri de aslında sürekli uyarılmalarına rağmen, hala daha serbest dolaştırmaya kalkıyorlar ise köpeklerini, yazıklar olsun...

Çok yakın zamanda Türkiye'de de oldu benzer olaylar. Eğer ki insanlar kan görmek ve vahşet seyretmek için bunlardan zevk alıyorsa, bu tiplerin gerçekten psikolojik sorunları var demektir. Acilen bir Ruh Hekimine gitmeleri, toplumun ve kendilerinin yararlarına olacaktır illaki...

''Pitbull cinsi ise Amerikan Pitbull Terrier olarak bilinir. 19. yüzyılda bulldog ve değişik türdeki terrier'ların çiftleştirilmesiyle ortaya çıkan Amerikan Staffordshire Bullterrier tür, minyatür bir pitbull'dur. Amerikan Staffordshire Bullterrier, Amerikalı üreticiler tarafından tercih edilen bu ırk, ağırlığı arttırılıp kafatası ve çenesi güçlendirilerek pitbull, yani Amerikan Staffordshire üretildi.'' Pitbull Sahiplerinin saldırgan özelliklerini hiç bir zaman akıllarından çıkartmamaları lazımdır...

Başıboş kalıp da bir de sokakta oynayan çok küçük üç dört yaşındaki çocuklara saldırdığını düşünmek bile istemiyor insan... İllaki köpek de olsa, başka bir hayvanda olsa onlarında canı var, o nedenle diğer canlılar ile fazla muhatap etmeden bakarsak ne Pitbull, ne de kadın, erkek, çocuk hiç kimse de zarar görmeyecektir...

30 Temmuz 2019 1-2 dakika 1372 denemesi var.
Beğenenler (1)
Yorumlar