Yosun Şarabında İç

Ey sevgili farzı mahal diyorum.
Odama gelişin ,içki içmelerimiz hatta şu yazılarım bunları tümden unut gelmemiş görmemiş ol.
Farzı mahal dedim ya bir yabancı gibisin ,odamda geziyorsun aklında ki düşünce birden ağırlaşıyor sebepler öyle çok ki,, aşktan yana çagrışım var yok değil içki kokan koltugun hatırası dilinde ,eski ahşap yazı masam ,düzeltmekte zorlandığın bozuk çarşaflı yatak,ve en ızdırabıma sebep duvarda ki o resmin hani şu gülerekten güneşe bakar gibi , ama idrakın zayıf sanırım bu en doğrusu ve olması gereken bu hatırayı farzı mahal bir düş san ne uyan ne yaşanmış bil......

Mutfağa doğru yürü hafif meşref dolapta bulacıgın tek şey şarap ,şu genç yosun şarabı,, hep mi hep 'aşkımıza' der, bardak kırardın hani,utanma hadi söyle o faltaşı gözlerin kocaman dudakların daha belirginleşsin ki al renk tenini sarsın.
Bunuda boşver.
Tekrardan masaya dön otur ve yaz,,yeni bir aşk bulduğunu çok mutlu olduğunu yaz
,,,onla can'ı gönülden ilğilendiğini yaz,yaz hadi bekliyorum adam çok kibar diye ekle bana yakıştırdğın vahşi hayvan lakabı unutmuşluğun olur luğatı,grameri ufkuna almış de bilğilendiğini yaz bir çırpıda yaz ve bitsin,,

O kocaman dudakların itirafa gebeyse yazmıyabilirsinde kapıyı hışmınla çarp ve çık beni tanımamış iç dünyamı bilmemiş ol ,birde şu var yalandan ey sevgili üzülüp ağlamamış ol........

05 Kasım 2011 1-2 dakika 4 denemesi var.
Yorumlar