Yusuf Yüzlü Yarim

Benim şiirle süslediğim bir kalbe , hiç kimse imzasını atamaz !


Yar elinden bade içsem , bir ömür aşk ile yolunda can olurum .Bilsem ki yar da beni seviyor...Akar akar damarlarında kan olurum ...Ve ölesiye severim ,mutluluk huzur veririm ...Aşkı yaşatırım .

Yusuf Yüzlü Yarim....

Yare benim tüm sözlerim , ah o fettan gözleri yok mu onun ...Akıl bırakmadı çaldı beni benden ,ölüyorum hasretiyle pervaneyim ben ona , ben ona aşık ben ona vurgunum ...Yansam da çöllerde bir damla su diye ben ona aşık ben ona yorgunum.. Sürgünüm ben ona gönülden sürgünüm .İstesin her şeyden vazgeçerim onun için , dağlar denizler aşarım.. Aşkı yaşatırım ona kalbimde taşırım.. Mecnunum ona ta yürekten ...Ah hiç gelmese bile bana her gün ona gönülden mektup yazar yürek masasına bırakırım. Elbette okur mektuplarımı dünyada olmazsa ahirette ...Ben ona aşığım ben ona vurgun . O benim ömrümün kalan yarısı o benim herşeyim . Canımın içinde bir can , damarımda gezen kan , gönül bahçemde açmış sevda gülüm o benim . Solduramam ben onu kimselere veremem. Gökten yıldız toplar ayağına sererim , istesin güneşi avucuna koyarım. Yeter ki sevdiğimi bilsin uzaktanda olsa bir selam salsın . Onun canı sağ olsun . Ölsem de aşkıyla cennette beklerim onu ,cennetin sağ giriş kapısında ...Sonsuzluğun ülkesinde kadehimizi aşka kaldırırız .. Ne yapayım canımdan çok seviyorum. Muhacirim aşkıyla , Züleyha'yım , elmayı soyan ellerim hala kanıyor ,yüreğimde kıyamet ışığı yanıyor .. Ah kalbim delicesine onu anıyor .Yanıyor yanıyor canım yanıyor . Ama olsun aşkı bende bilmesede , gelmesede , gülmesede ,sevmese de ben onu sevdim ya ...kıyamete kadar bana yetti ... Ey sevdası saklım canımın ta içi seni senden çok seviyorum...Ve diyorum ki , sen çok yaşa hep mutlu ol. Şayet ben ölürsem kabrime gel , bir gül bırak . Ben anlarım görürüm duyarım seni ...Can yarim sen bende ilelebet varsın seni ta yürekten kucaklıyorum . Sonsuzluğun koyu gölgelerinde havzu kevserin başında elimde şarap kadehleriyle seni bekliyeceğim... Cennetim sensin ey Yusuf yüzlü yarim ...

27 Mart 2013 2-3 dakika 224 denemesi var.
Beğenenler (1)
Yorumlar