Zaman ve Millete Karşı Aşk

'Şimdi!' Evet , evet Şimdi! Bir dakika öncesine döndü 'geçmiş' oldu 'şimdi'de... Pekala o zaman bir dakika sonraso, evet evet o da birazdan 'şimdi' olacak.... Peki ya şimdi? Bu 'şimdi'ler geçmiş olmaya and içmiş, gelecek zamanın umutlarını da öldürmek için, geçmişin duvarlarını 'ŞİMDİ'nin önüne set çekmiş...

Saliseler, saniyeler, dakikalar kayıp gidiyır avuçlarımdan, tutamıyorum... 'şimdi'ler pamuk ipliğine bağlı gelecekten kpopu bir tutam, geçmişe koşuyor alaca atlar misali... Ama biliyorum bu yazdıklarım 'şimdi'nin hatrına ölümsüzleşecel 'geçmiş'in yüreğinde...

'Şimdi'yi yazacağım GEÇMİŞE ve GELECEĞE inat... Yıllar sonr abaktığımda 'ŞİMDİ'yi yaşayacağım, ve 'şimdi' gözyaşlarımdan süzülecek belki, belki de küçük bir tebessüm olup açacak yüzümde... KİMBİLİR?!

'Şimdi' ne olup çıkacak karşıma ve ne olarak izini bırakacak geçmişte BİLEMİYORUM...
Ama bildiğim bişey var ki; AŞK ŞİMDİNİN, GEÇMİŞİN, ve GELECEĞİN hapsinden muaf... Zamanın tam da can noktasını delip geçtiği o an, ölümsüzlüğün duvağını kaldırarark, muhabbetin beyaz gelinliğini giymiş aşk güvercin misali kanat çırparken özgürlüğe...

Lâkin aşka birşeyler olmuş... Aşk realitenin çarmıhına gerilmiş, ülkesinin, vatanının, gururunun çivileri çakılmış aşkın ayaklarına ve avuçlarına.... Aşk kan ağlıyor! Aşkın canı acıyor! Zaman meydan okuyan aşk, zamana mı saplanıp kalıyor ne?

Sahi... sahi Aşkın bir milleti var mı? Aşk Boşnak mı? Aşk türk mü? Yoksa Aşk bir Fars mı? Yok
yok... Aşkın cellâdı olacak ya ZAMAN, ya MİLLET...

NE geçmiş, ne gelecek, ne şimdi paylaşabiliyor aşkı, ne de bir BOŞNAK ya da bir TÜRK... AŞKIN AYRILIĞIN KUYUSUNA ATILACAĞINDAN KORKUYORUM... HAYIR! Diyorum... Hayır! Olmamalı! Bu böyle olmamalı! Aşk düşmüşken toprağın kalbine, çiçekler vermeli, ağaçlar yeşermeli o kalpte... arı, aşkın balını yapmalı ve kuşlar aşkın türkülerini söylemeli yeşeren ağaç dallarında....

Aşk toprağın kalbinde hapsolmamalı, aşkın başucunda mezar taşı yükselmemeli. AŞK ÖLMEMELİ!
Diyorlar ya 'zaman değişir, yaşanılan mekanlar değişir, aşk ile yanan gönüller değişir, yalnızca AŞK değişmez.'

Ey aşk! Senin ne zamana, ne de ülkelere hapsedilmene izin vereceğim. Hangi gönülde olursan ol, seni öldürmelerine İzin vermeyeceğim... İZİN VERMEYECEĞİM! VERMEYECEĞİM....

05 .11 .2010 Sarajevo....

06 Kasım 2010 2-3 dakika 4 denemesi var.
Beğenenler (1)
Yorumlar