Zamane İnsanı

Nedir insanları bu hale getiren yoksa gerçekten zaman mı?Erkeklerin kadınları anaç ruhlarına bakmadan sadece bir obje gözüyle bakması.Kadınların ise erkekleri para ve güç olarak görmesi acaba gerçekten zamanın bu denle kötü olması mı?Eskiden ilişkin var mı yerine sevdiğin biri var mı diye sorulurmuş.Şimdi ise flört,çıktığım gibi saçma ve bir okadar da anlamsız tanımlamalar kullanılır.Artık ihanet moda olmuş.En komiğide doğal karşılanması.Erkekler aynı anda birçok kişiye aynı şeyleri söyleyebiliyor.Karakteri ya da yaşam felsefi onu farklı kılmaz.Giyimi,kuşamı önemlidir.Hele de özgürlüğü sabaha kadar bir barda eğlenip sabah uyandığında yanı başında tanımadığı birini görecek kadar özgür yaşıyorsa erkek için tam odak noktadır.Aksi düşünce tarzı geri kafalılık algılanır.Günümüz milenyum çağı için çünkü bu yaşayış normaldir.Yaşanılan çarpık ilişkiler icin moderndır.Artık "Seni seviyorum "diye başlanmıyor cümleler.Senden hoşlanıyorum ama diye bitiyor cümleler..Nedir insanları bu kadar sığlaştıran..Nedir herkesi aynı yapan şey.Zaman mı yoksa ilerleyen teknolojinin hayatımıza hükmetmesi mi? Üç kuruş için kendinden ödün vermesi peki nedir? Ya da doğruyu söylediği için ukala olarak adlandırılmanın sebebi?Belkide güç yaşam koşulları..Ama en kötüsüde herkesin bunları kabul edip bile bile lades demesi..

29 Mayıs 2011 1-2 dakika 6 denemesi var.
Yorumlar