Zamları Protesto Ediyorum

Ne zamandır aklımda, büyük bir protesto, hem de çok büyük bir protesto düzenlemeliydim. Hükumet artık benim bu önemli protestolarımdan nasibini almalıydı. Zamlar geri alınmalıydı... Bizler halk olarak bu zamları hak etmiyorduk. Memur maaşlarına ve emeklilerine yapılan zamlar acilen iptal edilmeliydi...

Şaşırdınız değil mi? Şaşırmayın, hem de hiç şaşırmayın. Ne zaman çalışanların ve biz emeklilerin maaşına zam yapılıyor, fiyatlar, hele de petrol fiyatları üç katına, beş katına çıkıyor. Yalan mı? Haksız isem haksızsın deyin. Petrol beş katına çıkarda, diğerleri durur mu, adeta nispet yapıyorlar, yiyecek içecek maddeleri...

Ekonomik kriz, bizi kerizlemeden önce, mazot altı lira civarındaydı. Ne zaman bizim emekli maaş artışımız oldu ki o da % 40 gibiydi. Markette yirmi liraya aldığımız peynir şu an da 85.00 Lira, beş liraya aldığımız kabak çekirdeği şu an da otuz lira... Ha bu arada at nalı fiyatları üç senedir hiç artmamış, önemli bir tespit enflasyon verileri açısından... ''Üç atım vaaaar biri binek arkadaşlaaaar kalkın gideeeeek.'' Yok yahu üç atım filan yok, bu Modern Folk Üçlüsünün ilk şarkılarından. Espri olsun diye işte... Kafayı yidik ağam zamlardan...

Devlet Büyüklerinden rica ediyorum. Elinizi vicdanınıza koyun ve öyle karar verin. Ha ''Elimi kolumu koyacağım ama vicdanımı bir bulabilsem, bulamıyorum.'' diye de bir cümle kurmayın sakın. Bizler ne emekli maaşlarına, ne de çalışanların maaşlarına zam istemiyoruz. Sizin emekli maaşlarına ve çalışanların maaşlarına yaptığınız zamlar bize iki misli üç misli beş misli olarak geri dönüyor...

Bir zamanlar ümit simitti, o bile yedi sekiz lira. Ha akşam pazarına kalır da bayat simitlere itirazınız olmazsa beş liraya filan da alırsınız... Bu arada antifriz fiyatlarında da indirim olmuş, al bak bir de enflasyon düşmüyor diyorlar münafıklar, zındıklar...

Tekrar tekrar rica ediyorum devlet büyüklerimizden, ne olur ama ne olur, emekli maaşlarına ve çalışanların maaşlarına uzun bir süre, artık bu uzun süre beş sene mi olur, on sene mi olur, yirmi sene mi olur, zam yapmayın. Siz zam yaptınız mı biz emekliler bilhassa, zorlanıyoruz hem de çok zorlanıyoruz. Ezdirmeyin bizi enflasyon canavarına canlarım siyasilerim, ibiklerim... Bundan sonra da enflasyon canavarı düşünsün...

15 Haziran 2023 2-3 dakika 1375 denemesi var.
Beğenenler (4)
Yorumlar