Ziftlenmiş Karmaşa

Ünlü yazarların vakit geçirdiği ortamları bilmek , belli bir zaman kesiti içinde kalmanın tekrardan çıkışını öğretir bana. Bir laf söylenir,vaziyetim ortadayken alkışlanmamanın üzüntsüyle sarılırken yazılara,pozisyon tanımaz kimselerin mahvettiği,kargaşaya sürüklediği geçmeler devamlı aksatır işlerimi.Hal böyle olunca durmadan boş vakit ararım ,çevremdekilerle ilgilenemediğim için yapılan eleştirileri önemsememin nedeni burada duyarlıdır.

Sade vatandaş ben, fırsatın ucuna yasladım sadakatimi, okunması kimine göre zor, kimine göre sığınak yazılar biriktiriyorum eğitilmiş hayvanlarımın beyninde.Yapılanlara karşı sessizliğimi korumamın altında umut yatıyor. Kalelerimin yerinde durması,henüz oyuna sokamamış olsam da umut veriyor bana. Akrobasi hareketlerine gerek yok,çocukça yazmak yeterli bunun için.

Artık nüfusa göre belirlemiyorum ihtiyaçlarımı, buluşmalar hep sıkıcı, hep zaman kaybı gibi.Bahaneler bitmek bilmiyor saatler çeyrek geçerken.Uygarlığın çatırdamasını engellemek isteyenler yetersiz kalıyor ,yardım edecek kimse yok, herkes kendini yalnızken güçlü hissediyor. O kabilelerin güzel reislerini örnek alamadığımızdan, hep birlik içinde olmanın huzurunu anlamadan,kavga halinde yaşıyoruz hep,vatandaşlık haklarından habersiz,şamatalarda çene çalanların lakırdısıyla meşgulüz gece gündüz.

06 Haziran 2013 1-2 dakika 89 denemesi var.
Yorumlar