Zoka

Bir kitap okudum. Ateş Nesin'in " Zoka" isimli kitabı.
Ateş Nesin, Aziz Nesin'in oğlu. Kısa fıkralar yazan bir yazar. Çok hoş, esprili bir kitap yazmış. Beğenerek okuyorum.
Kitaptan alınmış bir kaç bölüm:
Sudan Sebep:
Miğren, boşanma nedeniymiş. Baş ağrısı bahane dedikleri, bu herhalde!
Dönüp dolaşmak:
Başbakan,( Şimdi Cumhurbaşkanımız) Erdoğan çok geziyormuş. Başbakanımız herhalde, "Çok okuyan değil, çok gezen bilir" düşüncesinde...
Çözüm Bizde:
"Nasıl zengin olunur" kitabını yazan yazar, iş adamı Trumps iflas etmiş.
Eğer zamanında bu işin kitabını en iyi yazan bizdeki hortumculara danışsaydı, iflas etmekten kesin kurtulurdu.
Okurken gülümsemeyi ben de severim. Yazarken de insanlar benim yazılarımı, gülümseyerek okusunlar isterim. Espirili yazılar yazmayı severim. Amaç budur zaten öyle değil mi? Sonuçta ders kitabı yazmıyoruz. İnsanlar dinlenmek, hoşça vakit geçirmek için kitap okurlar. Yani ben böyle okurum. Ayrıca bilgi edinmek için, kültürümüzü geliştirmek için kitaplar okuyoruz. onlar ayrı bir katagoriyi oluşturuyorlar. Hepsinin yeri ve tadı ayrı sanırım. Yani kısacası okumak güzeldir.

10 Haziran 2016 1-2 dakika 76 denemesi var.
Beğenenler (1)
Yorumlar (2)
  • 7 yıl önce

    [b]sözcükGüzel bir bilgilendirme güzel bir yazı teşekkürler Sıdıka Hanım[/b]

  • 7 yıl önce

    BEĞENDİĞİNİZE SEVİNDİM AHMET ZEYTİNCİ BEY. OKURKEN "ZOKA "KELİMESİNİN SÖZCÜK ANLAMINA BAKTIM. YALANCILIK DALAVERELİ İŞLER, ANLAMINA GELİYORMUŞ.