Ben Geldim Aşk (Bölüm 4)

Odadan içeri girip yatağın üzerine oturduk. Konuşmuyorduk, konuşunca bütün büyüsü bozulacaktı sanki. Bozulmasını istemiyorduk. Etrafıma baktım, sevdiğim adamın dünyasına ait ne varsa gerçekte, hepsi buradaydı işte. Mavi Perdeli Oda'ydı burası. Kapının sol tarafında elbise dolabı, dolapla yatak arsında bir komedi, üzerinde ters çevrilmiş bir resim çerçevesi, kapının sağ tarafında bir masa, üzerinde gece okunmak üzere beklediği belli olan bir kitap, yatağın solunda çekmeceler, ayna parfüm... Hepsi gözümün önündeydi. Aklım ters çevrilmiş resimlikteydi. Oraya bakıyordum. Fark etti...
Sessizce kalktı ve onu bana getirdi. Elime verdi.
Allah'ım, o resim bana aitti. Demek resimlerimi hala saklıyordu. Heyecanla ona döndüm.

"seni seviyorum"

Sarıldım sıkıca. Sonra gözlerine baktım. Şaşkın, mutlu, aşık, ışıl ışıl...
Elimdeki resimliği yatağın üzerine bıraktım ve aşkımın gözlerine baktım, sonra yeniden resimliğe. Bir ona bir resimliğe... En sonunda gözlerinde kaldım, kayboldum derinliklerinde ve öpmeye başladım. Geri çekildim sonra. Yanaklarıma buseler dokundurmaya devam etti, sıkıca sarıldı yeniden ve geri çekildi. Bana bakıyordu, ben de ona. Öyle, masum, tutkulu, hayran...
Vakit sabaha yakındı sanırım. Usulca yatağa girdik, yine hiç bir şey söylemeden. Sırt sırta uzandık, Tıpkı hayal ettiğimiz gibi, sırt sırta...
Bir kaç dakika geçmemişti ki bir birimize dayandık, gece her zamankinden soğuktu, üşüyordum, ona döndüm, sarıldım. Aynı şekilde o da. Yine sarıldık, gecenin yalnızlığına inat biz yalnız değildik ve üşütmeyecekti yalnızlığın hoyrat soğukluğu bu defa bedenlerimizi, yüreğimizi. Öyle mutluydum ki... Ya O? O mutlu muydu acaba?
Öylece uyuyakalmıştım. Uyurken beni izlemiş miydi, aklından neler geçmişti? Bu ansızın gelişim onun için ne anlam ifade ediyordu?
Güzel bir sabaha uyandım yanağıma konan tatlı bir buseyle, hala sımsıkı sarılmış halde. Erguvan rengiydi sabah, her sabahtan farklıydı, güneş başka güzeldi bu sabah ve her şey bambaşkaydı. Masal bir gün başlamıştı hayatımda, Mavi Perdeli Oda'da...

Ben geldim aşk beni sakın bırakma!


*
*

[Size eşlik eden başroller bir gün değişse de, hayallerde farklı kişiler yer almaya başlasa da, tüm sevdalıların hayallerinin gerçeğe koşması dileğiyle]
*
*

SON
*
*

Yaşanmış ve yaşanmakta olan tüm "gerçek" "sanal aşkların" anısına...
*
*
*
*
Not: Bu hikaye, kasım-aralık 2005 tarihleri arasında kaleme alınmış olup toplam dört bölümdür.

03 Ocak 2009 2-3 dakika 4 öyküsü var.
Yorumlar (2)
  • 15 yıl önce

    Sevgili Yağmur, Hikayenin dört bölümünü bir kalemde, nefes almadan okudum... Akıcı olmsaının yani sıra vurgulamaları,anlatımı ve anlamı çok güzeldi. Tebrik ediyorum 👍

  • 14 yıl önce

    yüreğine sağlık topragım yasdıkların gercekten cok ama cok gusel tebrık ederım