Bir Öğrenci Öğretmen Sevgisi - 2 / Cemrenin Son Mektubu

son mektuptu cemre artık ebedi yerindeydi. öğretmn şaşkına uğramıştı. cemrenin sırası bomboş önünde bir zarf. sessizce açtı. işte cemrenin son mektubu
"- canım öğretmenim ben sizi çok sevmiştim. sizin yeriniz bütün öğretmenlerden farklıydı. bana bir anne şefkati kadar yakın davrandınız. annem bile bana hoşgörü göstermezken siz gösterdiniz. hangi hatam olusa olsun af ettiniz. beni büyük bir sabırla dinlediniz. ben çok inatçı bir kızım bir işi yapmam dersem yapmam ama siz dediğiniz için birçok kez yaptığım şeyler oldu. size layık olabilmek için çok çalıştım. size verdiğimi sözü yerine getirebilmek için. sizi üzgün görmek benide üzdü hep asık suratlı girdiğiniz dersleri dinlemek istemedim çünkü benim öğretmenim güler yüzlüydü her ne olursa olsun hayat karşısında güçlüydü. şimdi metin olun hocam gülümseyin kocaman. sizi üzdüğüm için özür dilerim siz sevgiyi hak ediyorsunuız. size son kez yazıyorum son.. aslında odamda hep size yazdığım şiirler yazılar var ama hiçbir zaman gün ışığına çıkmayacaklar. size bir sır daha vereyim okul dosyamın içinde notlarımı yazdığım kağıdın arkasında resminiz var. kötü not aldığımda yapacağım sizin için başaracağım. odamda bütün duvarlarında sizinle ilgili yazılar. bu okul bana zindaan gibi geldiği zamanlar sizinle sevdim herşeye gülümsemem gerektiğini sizinle öğrendim. her olumsuzlukta yılmama gerektiğini sizden öğrendim. sizin dediğiniz gibi "daha sizen öğrenmem gereken birçok şey var" ama çok geç öğretmenim herşey için çok geç . hayata küstüm yaşama,sınıfa,okula, aileme herkese herşeye. beklenmeyen yağmura bile küstüm oysa en çok sevdiğim şeydi yağmur benim. çoğu zaman kulaklığıma bile küstüm. birtek size küsemedim. ben o sınıfa çok geliyorum beni hiç ama hiçbiri sevmiyor. birkez olsun taktir ettiklerini görmedim. dünyalar tatlısı öğretmenim son zamanlar çok hırçındım bilirim. evet ama can kırıklarım vardı. en sevdiğimi kişileri bile yok saydım af etmedim. kalbimde onlarca mezar barındırdım. sonsuzluğa gidiyorum her ne olursa olsun gidiyorum işte. aslında siz hep yanımdaydınız her yerde bir resminiz vardı tek sırdaşım olan günlükte,dosyamda,odamda... heryerde. ben birçok şeyi size anlattım. kimseye söyleyemediğim onlarca şeyi size anlattım. siz bize kızgın olduğunuz gün eve gittiğinizde eşinizin bir sıcak gülümsmesiyle unutursunuz ya herşeyi bende dünyanın bütün dertlerini o sıcak tebessümünüzde unutttum. geceleri defalarca ağlayarak uyandım. yazmaya bile küskün olduğum zamanda bir defter hedye ettiniz. siz hayatıma girdiğiniz günden bu yana yaşamımı çok değiştirdiniz herşey ama herşey için teşekkür ederim . beni af edin size layık olamadım kalıp savaşamadım kaçtım. sizin gibi güçlüolmak isterdim yapamadım. bana birçok şeyi öğrettiniz. aslında benim sevgim haddini aşan bir sevgi öğretmen sevgisini geçen bir sevgi bu yüzden geldi bunlar başıma ama boşverin hocam. onlar bilmiyorki sevmeyi. evet haddini aşan ama karşılığını vermeseydiniz sevmezdim. arkamdaydınız herne olursa olsun bilirim bu kaçma eylemim hariç. yalancı çıkardım sizi hocam özür dilerim. haksız çıktınız "ben okulun en gözde öğrencilerinden" olamadım. yapamadım. gözlerimdeki ışık varya hocam sizin sayenizde tekrar yandı. haksızım herşeyde. sizide haksız çıkardım özür dilerim. AĞLAMAK yok gülmek var hocam. mutlu olun o tebessümünüz hiçbir zaman solmasın. hep güçlü olun belki günün birinde bir cemre dha çıkar karşınıza. örnek alır sizi. haddini aşan sevgi buketleriyle selamlıyorum. son olarakta sizi haksız çıkardığım için özür diliyorum. BEN SİZİ HERŞEYDEN ÇOK SEVMİŞTİM."
cemre
evet sn mektuptu artık cemre yoktu hayatta . sessizce gözyaşları düşmeye başlamıştı herkesin. nasıl aptalık yapmışlardı cemreyi hep yargılamaışlardı. birkez olsun şiirlerini taktir etmemişlerdi. mektubun ardından bir buket karanfil alıp cemrenin kabrine gitmişlerdi. ama oda neydi emrenin mezarının başında birsi vardı. yaklaştılar. bu evet bu cemrenin sevgilisiydi. hiç görünmemişti. ağlıyordu. öğretmen onu ayağa kaldırdı sarıldı. ağlayan gözlerini sildi
-metin ol cemre bunu isterdi dedi
cemre aslında çok sevilmesie rağmen dünyanın ağır yüküne dayanamyıp göçüp gitmişti. hoşçakal cemre hoşçakal. ebediyette sen rahat ol. ölümünün arkasından herkes anladı senin değerini,sevgini. sana bir gözyaşı buketi yolluyorum içinde senin için ağlayan kim varsa birer damla gözyaşı var içinde. mekanın cennet olsun CEMRE...

19 Nisan 2009 4-5 dakika 6 öyküsü var.
Yorumlar (1)
  • 15 yıl önce

    oy oy güzel olmuş canısı

    çok güzel biraz uzun olmuş ama olsun