Canım Öğretmenim

Yazar bozuntusu bu. Konuşurken yazmaya çalışan eşi benzeri olmayan bir tiptir. Bu yazar bozuntusu ne yapsın efendim? En berbat huyudur, huyu sular altında kalsın da boğulsun ya...boğulmaz sıcak sıcak esen yel midir nedirse terlerde terler ha babam de babam yazarken.

Bu yazar bozuntusu bilgili ukala gerzek kıskançtır da, irası mı karakteri mi birası mı imlası mı yanlış olurmuş ya, bilgili olmadığı kesindir.

Lavinya pastanesinde oturmaktadır. Gidişat ve gelişat içinde zaman yaşamaktadır aslında zamanı da öldürmez anasının hak sütüdür değerlendirir.

Garson yanaşır;

- Abi film güzel miydi?
- Güzeldi de ülserim azdı. Film,üç film devamlı olunca milletin canı sıkılmasın diye abaza takımı için porno da koyuyorlar...Sıkıldım bir buçuk film seyredip çıktım.
- Eh iyi yapmışsın abi. Sana ılık süt getireyim mi?
- Sen bilirsin...

Lavinya pastanesi nostaljik bir mekandır artık. Değerini bilenler bilir. Rana hanıma sormanız lazım.
Bulursanız tabii...

Sevecen otelde kalır bu yukarı da bahsettiğim yazar bozuntusu. Resepsiyoncu çocuk sürekli
televizyon seyreder. Odası caddeye bakar. Hey gidi eski günler hey diye diye iç geçirir pencerenin
silinmemiş halinden ve kırmızı kadife perdelerinin aşınmışlığında insanları seyrederken.

Gecenin bi yarısı gelir.

- Ne var! Bu soru mudur ünlem midir ama yanıt bekleyen aptalca bi şey de olabilir.
- Abi telefonun var. Galiba Seyhan Ablam der. Seyhan ablası yengesi olur o ablam der çünkü bilir ki yazar bozuntusu çok kızar abla demezse.
...
- Napıyon şekerim? Bu soru mu bu saatte enteresan.
-Napayım uyuyordum! Sen napıyon? Hadi bu soru olsun bakalım...
-Eğleniyoz...demesinden şunu anlamak lazım; leyla olmuşluğunu...Çık gelsene...
-Motorun benzini yok nasıl geleyim şimdi!
-Ver bana İboyu!
-İbo al ablan seni istiyor...İbo korkar bu saatte...
-Tamam abla olur hemen şimdi!
Bilin bakalım İbo napmıştır?
...
Napacak benim sözümü dinlemez. Fırlar bir bidon benzin alıp gelir.Motorumun deposunu doldurur.
-Hadi abi gecikme der bana. Başımı belaya sokma...

...

Yazar bozuntusu Lavinya patanesinde ılık sütünü yudumlarken....
13 Mart 2012 1-2 dakika 57 öyküsü var.
Beğenenler (1)
Yorumlar