Elektrik

Bundan üç dört sene evvel kafamda ve kalbimde henüz bitmemiş birçok yarımla; aslında umut dolu hep bir yanım, yine de acıyan diğer yarımla, ayakta durmaya çalışırken, hasta kalbimin doktoru olurum düşüncesiyle yurt dışında psikiyatri bölümü okumaya karar verdim... Benim iyilik perver çevrem sağ olsunlar, bir iyilik yapıp yurt dışından birisiyle görüştürmek istediler, kibar bir ısrar ile... Eh ne yapalım kaderin tecellilerini görmek için sadece hayal kurmak kafi gelmez dedim ve gittim buluşma yerine...



Yanılmıyorsam epey bi bekledim ileride eşim olacak adayı!... Ta başta nevrim döndü, niye bilmiyorum...bu nasıl imtihan Allah'ım!... Odadan bekleniyorsun sesiyle irkilen yüreğim, bir çıkış aradı kendine daha girmeden çıkmak için...kolay değildi zira sonu olumsuz olsa bile, yeni bir dünyaya tokmak çevirmek... bi baktım endişelerimin kıskacında içeri girmişim... içimde acılar, dışımda gülen bir bahar... neyse ki rahat görüntüm ele vermedi içimde yanıp sönen acı yanlarımı... Niyet hale nasıl aks ederse öyle oldu işte...



Buzul çağından kalan bir antikayı-canlı gibiydim sanki... elektrik denen şey gerçekmiş meğer... Ama ben bunun zıttını yaşayarak tecrübe edecekmişim, ilahi takdir!... mesleğim konuşma ağırlıklı olduğundan, burada söz muhatabın diyerek bekledim epey... soru soran değil sorulan olmayı umarak... heyhat! sanki bir sınavdı yaşadıklarım... Her şey suspus olmuş... O da benim içimde sanki ve beynimde gelgitler... hazırlıksız yakalanmıştım bu acemi yağmura... ve sazan olup atladım sonunda...



Sonrası tanışma değil,atışma oldu...:) komedi filmlerini aratmadı hiçbir kare... kelimeler havada uçuştu adeta... içimden niye orada olduğumu bile sorgular hale gelmenin, çarpık çurpuk akisleriydi peş peşe gelen sözlerim. Yalnız dengemi bozan sorular da cabası... Efendim tatilde önce hangimizin memleketine gidermişiz, bana yanındaki çayı ve suyunu vermediği için hakkında ne düşünmüşüm vs...yaa bunlara hiç gerek yoktu ki; en önemli şey elektrikmiş vesselam... O da bende yoktu o gün...



sülalem bir süre gırgır geçti bunun üstüne, bir daha elektrik alamazsam elimi prize değdirmeliymişim diye:)... acı tecrübeler olmadan, tatlı güzellikler anlaşılmıyor bazen... Size de tecrübe olur inşallah... neymiş?...elektrik:))

17 Eylül 2010 2-3 dakika 74 öyküsü var.
Beğenenler (1)
Yorumlar