Gizemli İstasyon 3

Gizemli İstasyon 3

Kız dükkan çıkışında küçük siyah puantiyeli cırtlak sarı şemsiyesini açıp uzaklaşmış hızlı adımlarla. Hayır, cırtlak sarı şemsiye ne alaka ve bize bu ayrıntıyı niye veriyorsun. Boşuna dengesiz demiyorum. İçeri dönerken masadan boşları alan Ender, çocuğun telefonda konuşurken "Bitti, gerçekten bitti" sözlerini duymuş. Yüzünde buruk bir gülümseme, ama kimseye de çaktırmıyor. Demek ki araya birisi daha girmiş, benim tahminim bu yönde zaten bundan başka da bahsetmemiş. Ender aklından bir süre peşinden gidip gitmemekte tereddüt etse de bir süre yalnız bırakmak iyi olacağını düşünmüş. Hayır, takip etse ne olacak sanki kız koşup kollarına mı atlayacak. Zaten bizim dengesizden bir haber hayatını yaşıyor. Anlamadığım nokta Ender bu kıza neden takıntılı, sevgilisi mi nişanlısı mı her neyse işte var olduğunu biliyor. Ama hala bir şans görüyormuş ki içinden tahminleri doğru çıkmış.
Fazla bir zamanı da yok çünkü üç ay sonra askere gidecek, bu arada açıldı açıldı, yoksa unutsun bence. Bu devirde kaldı mı askerde uzaktan platonik aşk. Neyse biz konumuzdan sapmayalım ben de işlerimi yapayım bir yandan. Ateşten bahsediyordu ilk altı çizili bölümde. Demek ki bu ateş Aslı. Kız yaşantısı olsun hal ve hareketleri olsun biraz garip, en azından bana göre garip. Ben şahsen asla takılmam böyle bir kızla. Ama gönül bu işte ota da konuyor ateşe de. Kız, yetim yurdunda büyümüş biraz da şansı yaver gitmiş eğitimini tamamlamış ama hayatı çetrefilli biri. Bir banka müdürünün yaşlı annesine bakıyor, rahat yani işi. Ama bu kız Ender'in yaşam tarzına göre mi muamma, benim fikrimi sorarsanız uzaktan yakından alakası olmaz ama vardır bir hikmeti diyorum. Mutlaka ortak bir noktaları var...

Sonraki Bölüm: Gizemli İstasyon 4

05 Eylül 2021 1-2 dakika 12 öyküsü var.
Yorumlar