Gökyüzünün Yeryüzüne Aşkı

gökyüzü yeryüzüne aşımış. onun tüm yeşilliklerini üstüne giymesine, mavi tonlarda makyaj yapmasına, güneşte ışıl ışıl parlamasına güzelliğine hayran olmuş. ona tüm güzelliklerini yansıtıyormuş sırf o güzel olsun diye. gel zaman git zaman açılmış yeryüzüne "seni seviyorum" demiş rüzgarların uğultusu içinde. yeryüzü aldırmamış. derken birgün sıcağın alnında insanları yaktığı bir zamanda yine açılmış yeryüzüne "seni seviyorum" diye. yeryüzü tüm kibiriyle "beni sevmiyorsun sevseydin beni sıcakta yakmazdın" demiş. yeryüzü "seni o kadar çok seviyorum ki anlatacağım sana demiş" ve bir rüzgar çıkmış bulutlara haber salınmış doğaya güzel bir armağan yapılıp yağmur tanelri aşk ile katık yapılıp inmiş yeryüzüne. yeryüzü kibirli yeryüzü kızmış hemen "berbat oldu heryerim çamur oldu" demiş. gökyüzü boynunu büken bir çocuk edasıyla gitmiş ve gelmemiş. aşkından eriyip bitmiş. gökyüzünün haline bulutlar yas tutmuş rüzgarla haykırmış yeryüzü sular altında kalmış o günden sonra dünyanın 3/2si sularla kaplanmış. her kış gökyüzünün aşkı anısına bol bol gözyaşı dökmüş. karşılıksız aşk ahh hele birde sevdiceğin böyle memnun olmayan biriyse acıdan başka birşey değil...

30 Mayıs 2009 1-2 dakika 6 öyküsü var.
Yorumlar