Hoş geldin Aşk

Bu yazıyı neden yazdığımı bilmiyorum. Galiba gecenin bu saatinde yüreğimdekiler yazıya dökülmek istedi. Doldu ve taşıyor. Bir şair adayını, şair yapan şey başıma geldi, aşık oldum. Öyle birine aşık oldum ki bana göre aşkın yeryüzünde ete kemiğe bürünmüş hali. Ve ona o kadar yakışıyor ki.



Zor zamanlardı. Kendi kendimle hesaplaşırken ellerimden tuttu ve sen busun dedi, kavga etme boşuna kendinle .. Aynaya baktım, kendime baktım gözlerimde onu gördüm. Yıllardır dilimden yazılarımdan mısralarımda düşmeyen aşk başıma mı geliyordu yani ? Yanımda durdu, beni dinledi, hak verdi , bazen kızdı. Beni düştüğüm kuyudan tek başına çıkardı. Şimdi o giderse o kuyuya tekrar düşecekmişim gibi bir his var ... O gün bana baktı, gözlerimin içine , aşk gördü ... Öyle baktı ki içimde yılların buzlarını eritti ve aşk uzak bi tepeden başını çıkardı, selamladı bizi ...



Siz hiç gözleri güneş olan bi adam gördünüz mü ? Ben gördüm. Baktım ve baharlandım. Onunlayken zaman duruyor, dünya dönmeyi unutuyor sanki . Yaşadığını hissediyor insan, nefes aldığını. Arafı geçeli çok oldu, ölüm bile tatlı şimdi ...



Bir anda oldu, aşkın gelmesini beklerken, aşkı gözden çıkardığım anda güldü bana ... Bir anda hayatıma girdi ve her şeyim oldu. Hiçbir şeyimken, her şeyim oldu .. Şiirler okuyorum, mektuplar okuyorum ona ... Kadınııyım ... Sevdiğiyim ... Can ilacıyım ... Can eviyim ... O benim gün ışığım, gökyüzüm, can bakışlım o ..



Bir insanın başına gelen en güzel şeydir şiirler sevilmek ... Bu aşkın her santiminde şairler var. Ben varım, o var ... Her şeyin onda açtığının, yine onda solacağının bilince ateşe yürüdüm. Pervaneler gibi tuttum kanatlarımı, yakmadı ama .. Çünkü karşılıksız değildi ki ... Kıyamadı, sadece sevdi, çok sevdi, iyi ki sevdi ...



Her aklıma gelişinde, dudaklarımın kıvrılmasını seviyorum. Okuduğum her şiiri mutlaka oda okumalı demeyi çok seviyorum. Beni sarmasını, benimsin demesini çok seviyorum. Ben şiirlerime başkent buldum ... Artık yazdığım çizdiğim her mısram onundur, ona aittir ..



Hoş geldin Aşk. Yüreğime, hayatıma hoş geldin ... Değerini bilen iki yürek, bırakmıyor seni bi ömür. Bu aşktan bana kalan ne olur bilmiyorum ama kalbim ilk kez sevildiğini hissediyor, sevdiğini hissediyor. Ve aşk gülümsüyor ...
İyi ki varsın gün ışığım, gelişinle gözlerimde açan çiçekleri, aşkınla suluyorum. Sen gibi kokuyorlar. :)

26 Mayıs 2014 2-3 dakika 5 öyküsü var.
Beğenenler (2)
Yorumlar (2)
  • 9 yıl önce

    Aşk bu onun kadar yüreği coşku ile dolduran bir duygu var mı. Yüce yaradan kimseyi aşksız bırakmasın diyelim güzel bir öykü gün sonunda da ödülünü almış kutlarım...👍

  • 9 yıl önce

    Çok teşekkür ediyorum 🙂 Bu yazının ödül alması benim için çok kıymetli 🙂 Hak gören , okuyan beğenen herkese teşekkürlerimi iletiyorum 🙂 ve değerli yorumunuzdan olayı sağolun Ahmet Bey 🙂