İyi ki Varsın

Ben senin beni sevebilme ihtimalini sevdim.Bekledim hep...Sana uzaktan bakmak ne kadar içimi yaksa da, bana söyleyeceğin o iki kelimeyi duymak için bekledim.

Biliyorum,beni üzmek istemiyordun bu yüzden ince eleyip sık dokuyordun.Ama ben her seferinde kendimi sorguluyordum.Cevapsız sorular,karışık düşünceler,kafamı iyice karıştırıyor ve bu kararsızlık iyice canımı acıtmaya başlıyordu.Elbette ya tamam diyecektin ya devam...

Bazen sabrımın son noktasına gelip," yeter artık,ne olacaksa olsun. " diyor,bazen de " ya gelirse "diyip geri vazgeçiyordum.Ne kadar zordu bu gel-git' ler...
Dedim ya,sana uzaktan bakmak zordu ama ben seni yine bekledim die...İyi ki vazgeçmemişim,iyi ki beklemişim...Çünkü geldin...
Ve...İyi ki varsın!Yoksa dünya bir parça eksik kalırdı...!

26 Ağustos 2008 30-60sn 9 öyküsü var.
Yorumlar (2)
  • 15 yıl önce

    "Ben senin beni sevebilme ihtimalini sevdim..."

    Öykü girişinde bu sözü görünce gerisini okumadım. Ya bunu tırnak içine alın ya da kullanmayın! Kendinize ait olmayan sözleri kullandığınızda bunu mutlaka belirtin. Bu sizi daha da yüceltir. Sevgilerimle...

  • 15 yıl önce

    öyküden ziyade deneme olmuş gibi affınıza sığınarak belirttim. yüreğine sağlık