Kaybolduğum Günler İçinde

Berabere mi kalmış oluyoruz? Söyleyelim hakeme uzatsın maçımızı.Yenişemezsek penaltılara gideriz. Çocukluğumuz usumuza gelir saçımızı formalarımızı lime lime ederiz. Yetmedi dersen tekmeleşiriz.Canımızı yakmak ereğimiz olmuşsa...

Evet. Birinci erkek voyvoda birinci kadın voyvoda oluruz. Kadın voyvoda ilk adımı atar kazık için sonra da erkek voyvoda. Eşi benzeri görülmemiştir insanlarca. Gösterimizi alkışlar arasında bitiririz.
Rekorları altüst eder haftalarca sahnelerde kalırız...

Bana bir yerde kendimi anımsattıklarında Al Paçinonun bir polisiye filmindeymişim. Çok korkmuşlar kıvırcık saçlarımdan sakallarımdan.Nasıl olur demişim? Oluyormuş demekki. Filmin ikinci yarısının
ortalarında çıkmışım. Dışarda sağnak varmış . Ayrımında değilmişim.Yazlık kıyafetlerimi giymişim düşmüşüm yollara. Sinema Batı'ymış.Beni salonda görenler çok ürkmüşler...

Oysa ne olmuştu? Tam ayrıntı isteme benden. Dokuz aylık sakalım varmış. Dokuz aylık saçlarım. Gözlerimse küpküçükmüş...Şeyi anımsıyorum o ara hayalmeyal, dört gündür uyumamışlığımı.

Nasıl bir ruhsam artık. Dörtçarpıyirmidört saattir uykudan yoksunmuşum. O yüzden kadının birine baktığı için tokadı yapıştırmışım. Yok suratımda maymun oynadığından değil. Yanındaki
erkek arkadaşıyla ilgilenmesi içinmiş şiddete baş vurmam. Hani adamcağıcında başıma gelen gelmesin diye. İyi değil mi o kafayla...

Aynadaki benim mi? Sanmıyorum. Yoksa üç adım geriye çekilmez çığlık atmazdım. Banyo buz gibi duşu açıyorum su buz gibi...Şampuan sabun köpüğe bulaşıyorum. Yoksa dokuz ay yıkanmadım mı? Çırılçıplak yenilediğim yatağıma giriyorum. Dokuz
aylık çarşaf yorgan aşağıda yolda. Biri bağırdı,
- Kör müsün ayıoğlu gibi...Başka zaman olsa burnunu ağzına ağzını da burnuna çıkartırdım ama çok yorgunum...Başına düşmüş.

Terkedilmek böyle mi oluyormuş! İnsan boynuzlanınca bir acayip oluyormuş. Sürekli düşlerimde boynuz görüp durdum. Geyikleri öldürdüm kafalarını kopardım. Üçgün sonra mı uyanmışım!
Karşı komşum anlattı dul bir hanımdı. Kibrit çöpüydü ayak bilekleri. Anahtarım varmış yedek. Ondaymış. İlgilenmiş filan benimle...

Yatağa birlikte mi girdik? Çırılçıplak mıydı o ?Bir sesini mi duydum yalnız saliseler içinde...
- Kapa gözlerini dedi galiba. Isıtacağım seni...

Çırılçıplak olmak iyiymiş. Daha çabuk ısınırmış iki insan. Garip mi geldi sana? Hiç bile...
Başımı uzun saçlarının dağıldığı boynuna bırakmışım. Düşlerimde
bol bol geyikler, seni gülerken eleleyken o adamla ve annemi güvercinlere ıslattığı ekmekleri verirken görmüşüm. Bir ara sayıklamışım.

Karşı komşum dul bir kadındı. Kibrit çöpüydü ayak bilekleri. Yaşamda
tuttu senin öldürdüğün kalbimi...

22 Mayıs 2011 2-3 dakika 57 öyküsü var.
Yorumlar