Montofon İneği-2

Okuuuuu!
ikide bir sözümü kesmese okuyacağım, bu arada bütün cesaretimi toplayıp, sınıfa doğru kafamı kaldırdım.
Allah!
Allah!
Sıralar bomboş...
Garibime gitti lan bunlar nereye gittiler, yoksa teneffüs zili çaldı da herkes
dışarıya mı çıktı, diye düşünmeye başladım.
Birden!
Gözlerim sıraların altına kaydı.
Anaaa!
Herkes sıranın altına girmiş bana oradan bakıyorlar, benden mi utandılar?
Yoksa!
Hocadan mı?
Onu anlıyamadım.
-Oğlum bırak arkadaşlarına bakmayı , sana onlar yardım edemezler, tek kurtuluşun var ,
hadi okumana devam et.
Bak! Sayende mercimeğin bütün nimetlerini ögreniyoruz.
Okuuuuu!
Lan Haluk,senin aklına uydum, yandım ki nasıl yandım,beni resmen ateşe attın,bu orman yangını itfaiye bile söndüremez.
-Kendi kendine ne konuşuyorsun, sana okuuu demedim mi?
Hocam birinci soru bitti de, onu söylemeğe çalıştım.
-Oğlum İkinciye geç, ondan da biraz feyiz alalım.

Soru.2- İnek cinsleri nedir, ineğin sindirim sitemi nasıl çalışır açıklayın...
Cevap.2- Küçük, büyük , orta baş, inekler olduğu gibi siyah, beyaz en büyük Beşiktaş,
-Demek sen beşiktaşlısın öyle miii?
Sesimi çıkarmadım,yine gözlerim ayakkabımın ucunda..
-Bende Fenerbahçeliyim,bunu biliyor muydun?
Beşiktaşlılardan da gıcık kaparım...
Devam et,Okuu.!!!
Bu cinslerin arasında nadir olarak, Siyah ve beyaz renklerin karışımı kırma ineklerde vardır.
İneğin yavrusuna buzağı mı yoksa dana mı denir ?
İşte onu tam bilmiyorum, zaten bilsem ne olacak, inek çobanımı olacağım.
-Yaa! Demek öyle, bende şimdi çoban oluyorum öyle mi?
Devam et ! devam et!
Ama erkeğine boğa dendiğini biliyorum, çünkü ben boğa burcundanım, aslanım boğa.
İneğin kuyruğu üzerine konan sinekleri kovma işine yarar, kuyruğunu sağa, sola salladıkta kuyruk resmen, sineksavar görevi yapıyor ve başkasının yalancısıyım,
keller kafasını ineğe yalatıyorlarmış,saç çıksın diye.
İneğin midesine gelince acayip geviş getirir ...
Hayda!!!
Şimdi de aklıma işkembe çorbası geldi.
Öf yaa! şöylee sirkeli, sarımsaklı billahi burnumda tüttü.
Okuldan çıkınca doğru, Rumeli işkembecisine gitmezsem namerdim.
Sonunda sınıftaki sukut bozulmuş, millet makaraları tam koyvermişti.
Hoca masasının oraya hızlıca gitti, masanın yan tarafında zulada duran, sınıf sopasını çıkarıp,masanın üzerine öfke içinde üç sefer arka arkaya vurdu.
Sınıfta şimdi de resmen ölüm marşı çalmaya başlamıştı ,Haluk lavuğu yüzünden yağlı ip boynuma geçmişti ve cellat başımda, elinde koca sopasıyla duruyordu..
-Devam....
Bizim üst katta oturan komşu, balkonunda montafon ineği besliyor, karısının sütü yeni doğan üçüzlere yetmediği için, adam çareyi montofon almakta buldu,araştırmış o cinsler daha çok süt veriyormuş.
Bir memeleri var aklım durdu, bürgün dayanamadım, alt kattan balkonun demirlerine tırmanıp, ineğin,memelerini bir güzel yumuldum, sütü şekerli gibiydi, üçüzlerin anası, beni iş üzerinde yakaladı, vala kıyameti kopardı.
Hırsız Seni polise şikayet edeceğim, sen nasıl olursun da benim yavrularımın sütünü çalarsın diye bas, bas bağırıyor,bu ara da gürültüye annemde çıktı.
Bu sefer cadaloz kadın, çıldırmış gibi ona bağırmaya başladı.
Hanım, Hanım !
Bu senin çocuk sapık.
Annem,şaşkınlık içinde üst kata cevap vermeye başladı.
Aaaa ! delinin zoruna bak.
Senin ağzından çıkanı kulağın duyuyor mu?
Komşu çocuğumun, şimdiye kadar,ne sapıklığını gördün?
Kadın sanki 7,65 tabanca, lafları kurşun gibi peş peşe sıkmaya başladı.

-Bundan öncesini bilmem de, şimdi bizim ineğin memelerini emerken yakaladım.
Annem, gözlerini fal taşı gibi açarak, bana şaşkınlık içinde baktı.
Kadın şarjöründe kalan son kurşunlarını da üzerimize boşaltmaya devam etti.
Sen iyisimi bu azmış oğluna, bir süt annesi alda, onu emsin demez mi
Beni bir gülme aldımı, annem hemen kulağımdan tutarak, yılışma yılışma dedi.
Bu arada, hoca arkasına bağladığı ellerini telaşla gögüslerine dogru kavuşturarak ,aklı sıra kendini emniyete aldı ve elindeki sopayı karnıma dürte,dürte beni kara tahtaya pul gibi yapıştırdıktan sonra, oha, oha! benden uzak dur dedi.

Ben kağıdı okudukça boynumdaki kravat idam emrini,uygulamaya geçmişti, milim milim boynumu sıkıyordu,resmen nefes alamaz olmuştum.
Bu arada kulağım, devamlı çalacak zilin sesindeydi ve nihayet, teneffüs zili ,hızır gibi imdadıma yetişti.
-Hoca elinde ki sopayı, gözümü çıkaracak gibi tutarak,öbür hafta kaldığın yerden devam edeceksin.
Baştan konuştuğumuz gibi ya!on.
ya! disiplin dedi.
Hemen hocaya sülük gibi yapıştım.
Hocam bütün sınıfa zaten rezil oldum, okuldan atılsaydım, bundan iyi idi,şimdi ben arkadaşlarımın yüzüne nasıl bakacağım, bir hata ettim vala bir daha yapmayacağım.
-İstersen yap,daha bu ne ki bütün okula rezil olacaksın,bu yazılı kağıdını öbür sınıflarda da okutacağım.

Cengiz Damar
devam edecek.

17 Ekim 2010 4-5 dakika 67 öyküsü var.
Yorumlar