Oynanmamış Misketler

Avuclarinda birsey sakli,üzeri sari, siyah folyo kapli.
"Ac" dedi adam, "elini ac bakayim."
Korktu, ürktü, o iri gözlerini adamin gözlerine dikti,
Korkudan kalbi firlaycakti sanki, adam tekrar "ac dedim sana acc elini,
kirdirma simdi bana bir yerini."
Adamin gözlerinin derinliklerine bakti, ürkek bir sekilde,kafasini saga,
sola sallayarak hayiri ifade etti.
Adam dahada öfkelendi ve bir tokat atti o ciliz kirli suratina,
siska gövdesi sobanin yanindaki odunlarin oraya yigildi.
"Acacanmi laan elini?" dedi adam öfkeden cildirmis bir sekilde.
Gözleri dolu, dolu, korkak ve ürkek yigildigi odunlarin yanindan
yari belini dogrulatarak adama bakti, yine basini iki yana salladi.
"Neeee" dedi adam öfkeden cildirmis bir halde" sen, sen bana karsimi geliyorsun laan"
Yakasindan tutarak yukariya kaldirdi "ver" dedi.
Yalvarircasina yine kafasini iki yana salladi, kararliydi, vermeyecekti,
sari, siyah folyoya sardigi ona özel olan seyi.
"Ulan sen kim oluyorsun ha?" diyerek o ciliz gövdeyi, kapinin önüne firlatti.
Ürkek iri gözleri dolu, dolu oldu ama aglamayacakti cünki hayatindaki ilk oyuncagini, yedigi dayaklara ragmen vermeyecekti kimseye, onundu o ve ilk oyuncagiydi.
Adam yanina yaklasti ve karnina bir tekme savurdu, sonra eyildi ve tek eliyle bileginden kavrayip, diger eliylede parmaklarini kirarcasina aralamaya basladi.
Elindeki folyoyu aldi, acti ve icindeki üc misketi eline aldi.
"Bu ne lan, he bu ne? Sen oyunmu oynuyorsun? Para kazanacagin yerde"
Kenarda duran o koca cekici aldi ve kirdi o üc misket i.
Simdi o ciliz, kirli surata güzelligini veren o iri, iri gözler, onca aciya ragmen aglamadan direnen o gözler bir pinar gibi caglamis artik söz dinlemeden cagresizce, hickira, hickira agliyordu.
"Bugün buldum, hayatimdaki ilk oyuncakti, hic oynamadim agbi, vallahi hic oynamadim, benim oldugunu bilmek, öyle cebimde durmasi bana yetiyordu agbi, hic oynamadim."

15 Mayıs 2012 1-2 dakika 2 öyküsü var.
Yorumlar