seni senle aldattım beni affet...

Bir cum aksamiydi,Selim butun gun isyerinde masasindaki dosyalarla bogusmus,yorgunluktan basi catliyordu."bu gun askimida arayip soramadim yine" dedi.Aslinda cok zamandir böyleydi,"isleri bahane ediyorsun diyordu" Nilgun."Beni artik sevmiyor özlemiyorsun"
Selimin beyinnden bu söz defalarca gecti...
" sevmiyorum özlemiyorum öylemi" deli bu kadin nasil böyle dusunebilirki , sonra acaba sevmiyormuyum artik gercekten diye sorguladi kendini.ulastigi sonuc "askindan halen titriyorum deli kadin" oldu...
Nilgun hakliydi kendince.Okadar yogunduki,kendini ne kadar savunursa savunsun sevgilisine yetmiyordu."yarin" dedi."Yarin affettiricem kendimi" Bulusmak istedigini tum gunu beraber gecirmek istedigini söyluyecekti..."Belki biraz yumusar ve iyi ifade edebilirsem yogunlugumu biraz yumusar"...
Nilgun ise evde yine bieyler yaziyordu.gunlerdir Selimden en ufak bir ilgi görememin verdigi yoksunlukla..Bazen sayfalarca yaziyor ,bazense yzdiklarina kizip yirtip atiyordu."Nede cok mektup birikmis " dedi kendi kendine."Sahibine ulasinca belkide cok gec olacak"... Sonra yine Selimi dusundu."ALDATIYORMU BU ADAM BENI ACABA" Surati asildi ne sacma bir dusunceydi bu ama."Bana bu kadar asik oldugunu söyleyen adam beni aldatirmi ,kizim ne kadarda supheci oldun sen "diye bir kez daha kendine kizdi..." Ama yine aramadi bu gun,defalarca aradim geri dönmedi"daha aramiycakti onu ama telefon yine elindeydi tam arama yapacakken telefonu caldi.Aarayan Selimdi..."ASKIM ariyo" aramasini bekledignii belli etmiycek deyip ilgisiz birr sekilde soguk bir ses tonuyla telefonu acti.SELIM biraz tedirgin cevirmisti numarayi.NILGUNSE Slimin sesini duyunca yine dayanamamis soguk ses tonu birden simsicaklasivermisti.Uzun sure konusamadilar Selimin akli eve getirdigi dosyalardaydi bitirmesi gereken isler vardi acilen.Bir kac sevgi cumlesinden sonra Selim" yarin bulusalim" dedi..NiL tamam demis "Seni seviyorum "deyip karsilikli telefonlari kapatmislardi......
SELIM yemegini yemis dosyalarin icine gömulmustu yine.Aklindada Nilgun vardi.2BU kadinla ömrumu gecirebilirmiyim" diye soruyordu kendine..Cok sesli dusunmus olabilirdiki o sirada koridordan gecen annesi "Kalbini dinle evladim,o sna dogrusunu söyler" bile demisti...
AYNI anda Nilgun odasinda yazmaya devam ediyordu.Nekadarda cok seyi vardi yazacak...Yazdigi kisiye bunlari anlatacak zamn bulamiyordu..ne cok kagit biriktirmisti..kucuk notlar, siirler.Birtanem diye basliyordu hepsi birtanemmmmmm...."yanlis yapiyorsun NiL " ..."Kendi kendine yazip duracagina bunlari Selimin yyuzune söyle yada oku" yok dedi yapamam en iyisi hepsini atmak..YARINKI bulusmadan önce hepsini atacakti..Cantasina yerlestirdi tarihlerine göre siralanmis mektuplari,aslinda bu özenmesinden mektuplari atmaya kiyamadigi belliydi...
Ertesi sabah yuzu gözu sismis sekilde uyandi.hic uyuyamamistiki.Yatakta dönmus durmus beyninde binlerce soruya cevap aramisti..Bir dus alip kahvaltisini yapti.Ici icine sigmiyordu.Selimi nezaman görecek olsa hep böyle olurdu zaten."Galiba ona olan askim hic bitmeyecek ,yaninda olsada olmasada"Dedi.....
Selimse gec saate kadar calismis,Nilgunude dusunup sabaha karsi uykuya dalmisti...
Nilgun bulusacaklari yere erken gelmisti.Dakikalar geciyor Selim gelmiyordu. bu kacinci bekleyisydi Nilgun´' un artik unutmustu.Bir saatten fazla bekleyip aglamakli sekildeson bir mektup daha yazdi.Masadan kalkip,garson cocuga uzatti mektuplar"i sunlari atarmisin dedi benim" icin.Ve cikip gitti.....
Selim uyandiginda adeta sok gecirdi öglen geceli cok olmustu.Yuzunu yikayip hemen Nilgunu aradi cevap vermiyordu telefonu son aramasindan sonra artik kapaliydi sevgilisinin telefonu.
Cafeye geldiklerinde her zaman oturduklari masa bostu.Garsona gidip Nili sordu.Garson kizin cok bekledigini ve aglayarak cikarken ona atmasi icin biraktigi mektuplari gösterdi.Selim Nilgunun biraktigi mektuplar banamiydi diye soracak oldu garsona o daha cumlesine baslamadan garson"Hayir " ded"i sadece atmam icin birakmisti"Icinden bir ses oku diyordu selime oku ne yaziyor kime yazmis okuuuu...Mektuplari alip masalarina döndu.Okudukca saskinligi artiyordu.Gözlerinin islandigini hissediyordu..."AH ASKIM "dedi...."Nekadarda yalniz birakmisim seni"..AFFET beni AFFET....AGLIYORDU artik Selim .ASKINA ona cektirdigi yanlizliga belkide acimasizligina agliyordu...Uc gun öncesi tarihli mektupta yazi yoktu bir siir yazmisti NiL...Söyle diyordu siirde.....

Oysa askini ne kadar sesli yasamistim.
Bu sessizligi hak etmiyordu yakismiyordu ona,
bu sessiz veda..

Yalinayak yurudum ayrilik koridorlarinda.
Usudumde..
Soguktu,sevgine sarilayim dedim,
isitirdi o icimi,
Anladimki ilk o terketmisti beni.
YApabildigim en iyi seyi yaptim.
SUSTUM.....

ve o son mektuba gelmisti sira...Yine birtanem diye baslamisti NillgUn,yoksun yine yalniz biraktin beni...bagisla askim seni senle aldattim kendimle mektuplastim bagisla beni diyordu....AMA artik sana kiyamiyorum seni aldatmiyacagim senle olsa bile.....ARTIK BITTI....hoscakal....

Selim o gunden sonra Nilgune hic uulasamadi..Hayatindan sessizce cikip gitmisti Nilgun..Selimin elindeyse "SENI SENLE ALDATTIM BENI AFFET DIYEN "mektuplar kalmisti ve birde artik hic veremiycegi bir nisan yuzugu......

12 Ocak 2009 3-4 dakika 3 öyküsü var.
Beğenenler (3)
Yorumlar