Sevgi

Gökyüzünden yıldız kaymıştı genç kadın ağlamaya başladı. Aklına gerçekleştirdiği hayal gelmişti. ... Ve düşünmeye daldı o güzel yılları. 3 genç kız lise yıllarındalar ve o zaman 3 birbirine söz verir aynı üniversiteye gideceğiz diye. Bu kızların adları cemre, buket, esin di. İlk önce güzel bir arkadaşlıkla başlayan bu dostlukları zamanla pekişmişti ve önce aynı dershaneye gitmişlerdi ardından sınava girip 3 de aynı üniversiteleri yazmışlardı. Hayat onları ayıramadı ve üçü de aynı üniversiteye gitmişti hemde hayallerin deki üniversiteye gitmişlerdi. Ardından asıl gerçek olan hayallerini gerçekleştirmişlerdi. Aynı evde yaşamaya başlamışlardı o kadar güzel ve eğlenceli geçiyordu ki herkes onlara imreniyordu. Aralarında görev paylaşımı yapmışlar ve evde de okulda da hayatlarını çok iyi düzenlemişlerdi. Derslerinde başarılı 3 genç kız. Haliyle o yıllarda 18-19 yaşlarında hepsinin pırıl pırıl aşkları vardı. Esin ile cemre hep tartışırlardı ama küçük masum tartışmalar birbirlerini üzmeyecek. Buketle cemre çok iyi anlaşırdı anlayamadıkları dersler zorlandıkları dersler bile aynıydı. Ama üçünün arasına hiçbir zaman soğuk rüzgârlar esmedi. Tam 4 yılı beraber geçirdiler. Aşkları, mutlulukları, sevinçleri, üzüntüleri hatta herşeylerini paylaşırlardı.4 sene boyunca hep şu vardı kafalarında okulu bitirmek ve mesleklerini eline almak her gece balkona çıkarlar ve yıldızları seyrederlerdi. Bir diğer sırdaşları ise o yıldızlardı. Herşeylerini yıldızlara anlatırlardı. Son sene cemre ?biz ayrılacağız artık ayrılık rüzgârları esiyor eğer bir gün özlersek birbirimizi gökyüzüne bakın yıldız kayarsa bil ki yalnız değilsiniz.?dedi. Artık birbirlerinden hiç ayrılmıyorlardı. Ve o zaman gelmişti okul bitti her seneyi beraber geçiren genç kızlar çok üzülmüştü yedikleri içtikleri ayrı gitmiyor du fakat görevdi bu beklemezdi. Görev yerleri gelmişti ve hepsi ayrı ayrı yerlerdeydiler. Hüzünlü bitmişti ama onlar hep görüşüyorlardı. Cemreye artık evlenme teklifi gelmişti cemre kankalarını düğüne davet etmişti. Cemre yi gören buket ve esin çok sevinçliydiler o gün. Eski günleri yaşattılar biraz olsun. Özlemleri kolay kolay bitmemişti cemre o beyaz gelinliğin içinde kuğular gibi görünüyordu. Cemre evlenmişti buket ?artık cemre nin yanında biz olamayacağız bir başkası olacak biz ne kadar tanırsak tanıyalım bana çok koydu? dedi. Bir hafta kadar kısa bir süre yetmemişti bu özlemi gidermeye ama malesf görevleri yüzünden geri dönmek zorunda kalmışlardı. Buket haklıydı artık cemrenin en mutlu ve en üzüntülü olduğu zaman yanında eşi vardı hep. Ne olduysa bağları kopmuştu birbirlerinden. Buket ve esinde evlenmişti son görüşmeleri esinin düğününde olmuştu. Aradan 5 ay geçmişti. Cemre isyan etti bir gün ?neden hayat neden bizi ayırdın? her biri ayrı yerlerdeydi. O sırada cemre baygınlık geçirdi ve sürpriz haberdi bu cemre büyük bir heyecanla esin ve buketi aradı hamileydi. Hepsi birden çok sevinmişti. Ama 9 ay boyunca hiç görüşememişlerdi. Cemre hamile olduğu için daha fazla etkileniyordu ve her gece yıldızları seyredip ağlıyordu. ?ne oldu bize ne oldu?diyordu yedikleri içtikleri ayrı gitmeyen 3 genç kız vardı bir zamanlar şimdi ise apayrı dünya oluşmuştu üçü içinde. Yaklaşık 1 yıl boyunca cemre, buket ve esin yüz yüze görüşememişlerdi sadece internette ve telefonda konuşuyorlardı ama özlemleri hiç bitmiyordu. Cemre liseyi okuduğu semte yakın olduğu için hep o söz verdikleri yere giderdi. Cemre doğum yapmıştı artık 9 ayın sonu gelmişti. İşte doğumdan 2 hafta sonra cemre balkona çıkıp yıldızları izliyordu ve yıldız kaymıştı cemre tutamamıştı kendini. Bu çok güzel bir şeydi. Demek ki dedi cemre onlarda beni düşünüyorlar ve kapı çalmıştı cemre kapıyı açtığında çok şaşırmıştı. Bir çığlık attı eşi merek edip gelmişti ne oldu diye gözlerine inanamadı oradan bir ses ?almayacaksanız içeri geri gidelim ? dedi bu esinin sesiydi. Bukette ?evet haklısın hadi biz geri dönelim?dedi. Cemre gelin buraya deliler sizi çok özledim dedi. Sürpriz bu kadarla bitmiyordu. Esin ve bukettin tahini cemrenin yaşadığı semte çıkmıştı. Artık o özlemli günler sona erecekti artık eskisi gibi olacaklardı. Sımsıkı sarıldılar hemde öyle bir sarıldılar ki buram buram sevgi koktu bir anda her yer. Bu öyle bir sevgiydi ki aralarında öyle bir bağdı ki anlatılamazdı... Hayatta karşı savaşıp ayrılık rüzgârlarını yenmişlerdi artık üçü de aynı yerde görev yapacaklardı. Artık üçü birdi yine üçü de aynı yerde. Sevgi herşeye bedeldi ve onlar için sadece sevgi vardı.

01 Mart 2009 4-5 dakika 6 öyküsü var.
Beğenenler (1)
Yorumlar (2)
  • 15 yıl önce

    aslında bu bir öykü değil bu bizim hayalimiz (3 kankanın) yane ileride gerçek olcak birşey okuduğunuz için teşekkür ederim

  • 15 yıl önce

    kızçe tebrikler sen neymişsin öyle maşallah on parmağında on marifet gerçekten güzeldi