Vazgeçtim...(yokluguna dayanmalıyım)

Kelimelerin bittigi noktadayım artık..ne yapsam ne söylesem boş anlam veremiyorum mantıklı düşünemiyorum...yazıyorum sadece içimden geçenleri sana anlatamıyorum daha dogrusu ifade edemiyorum kendımı...ya beni anlamıyorsun yada anlamak istemıyorsun...yaptıkların bana yaşattıkların ya gerçekten çok seviyordun yada önemsemiyordun...şimdi ise aklım çok karışık....

Bekle bekle bekle..sabır sabır sabır....sabır taşı çatladı artık ..Ben yoruldum artık her buldugum yerde seni kaybetmekten...şimdi ayrılık düşünceleri içindeyim..buna sebep sensin... ben ilgi bekledikçe sen kaçtın sanki benden yada bana öyle hissettirdin...ne kadar acı çekecegimi bilsemde...bitmeli artık..ayrılık kelimesi iliklerime işlesede bitmeli...Belki gururumu ayaklar altına aldım ama onur duvarımı yıktırmam sana...ne kadar zor olsada bendeki sevgin bitmeli...sonumuz zaten yok...

Şimdi ise yine akşam oldu...hala gözlerimde yüreğimde aklımda sen varsın.. ben gerçekten sevdim seni...acılarla dolu bi geçmişim olsada sen unutturmuştun bana...bende hazırdım sana herşeyi unutturmaya...sen istemedin...oysa isteseydin şuan çok farklı olurdu...

Ben bitirmek istemedim sen zorladın beni...ben kabullenmeye çalışıyorum artık..kendimi alıştırmak zorundayım...sensizlige alışmak zorundayım...buna mecburum..

Unutma ben değil sen vazgeçtin benden... umudum herşeyim tükendi...

Hoşçakal ilk ve son aşkım... hoşçakal...

09 Eylül 2008 1-2 dakika 9 öyküsü var.
Beğenenler (1)
Yorumlar (1)