İstihdam

Acılara istihdam bir yürekti bendeki

Avam bir dil ile söyledim bunu dünyaya

Bir iç çekiş ile balkonda bir çay içerken


Dünya!

Doğru olan ya yanlışsa?

Tahakkuk edecek olan şey ne?

İstihkakıma düşün bu kahır 

Bu yazgı bana özel mi?


Benim ellerimdi oysa

İnsanların bütün acılarına hâkim

Hâdim

Bendim,

Ölümü barındıran korku

Bendim acıyı boğazlayan

Sevincin kursağına yumruk sokan

Bana bir bak dünya

Öyle bir yerdeyim ki

Doğrular da medetkâr değil

Bir şey var ama mevcudattan değil

Ne şebih ne kinaye

Hakikatte değil


Dünya!

Seninle ben iki ecnebi gibiyiz

Munâfi 

Sendin benim muradıma istikbalime acılar koyan

Arsız sataşkan düşman olan

Katıksız saf duru yazgıma pislik saçan


Şikayetim var evet

Ama neye kime

Davalı da benim

Davacı da

Dava da

Yapılacak muvafakat, mutabakat nedir


Bana beni inancıma bağlayacak bir hacat lazım


Ömer Altıntaş


28 Mart 2021 127 şiiri var.
Beğenenler (4)
Yorumlar (4)
  • 3 yıl önce

    "Bendim acıyı boğazlayan /Sevincin kursağına yumruk sokan"👏 şiir adına bu sayfaya uğramaktan mutlu oluyorum. Kalem susmasın, Sevgiyle.

  • 3 yıl önce

    Sözcük kullanımı yazdıkça daha,iyi kıvama gelecektir, Anlatı güzeldi

    Kutlarım .