Sevecek Isen Annem Gibi Sev Beni

İstemem ben öyle günü birlik sevgi, Seveceksen ANNEM gibi ömürlük seveceksin beni.
Kırsan da, kırsam da, çekip gitmeyeceksin, Saracaksın kollarında, kırdığın gönlü alacaksın, ANNEM gibi seveceksin, Acımla, sızımla, Derdimle, Hüznümle, Her şeyimle seveceksin beni.

Ayrı geçen her saniye özleyeceksin, ağlayacaksın, ağlatacaksın çekip gitmeyeceksin, Ağlattığın da gözyaşlarımı silecek, ağlarken ANNEM gibi omuzlarında ağlatacaksın.

Yok öyle zoru görünce kaçmak, Ya kadın gibi seveceksin beni, yada hiç sevmeyeceksin.

Duan olacak, duam olacaksın, ah etmeyeceksin her kırıldığında, itmeyeceksin beni başka kollara, ya ANNEM gibi saracaksın kollarının arasında, yada hiç bulaşmayacaksın beni sevmeye.

Gitmek için sevmeyeceksin beni, benimle isen toprak ayırır bileceksin, Ölsem de yaşatacaksın yüreğinde beni.

İstemem ben öyle günü birlik sevgi, Seveceksen ilk sever gibi son seveceksin beni.

Ya adını alıp gideceksin yüreğimden, yada soyadımı alıp yaşayacaksın yüreğimde.

Annem gibi seveceksin beni, Karşılıksız, çıkarsız, her gördüğünde ilk görür gibi seveceksin, değişmeyecek yüreğindeki ben, değişmeyecek gözlerindeki ben, Okunmalı gözlerindeki ben.

İstemem ben öyle günü birlik sevgi, Seveceksen Annem gibi ömürlük seveceksin beni.

15 Aralık 2017 72 şiiri var.
Yorumlar