Son Şiir

Bu son şiir sana yazıldı
geceyi giyen kadın !
giz bahçelerinden bir tutam
döküldün akşama
gece , aşkın gömleğidir alevden
kordon ateş alır sana bu yangın


yüzün ve tenin için iki kez bölünüyor ay
dokunsam ellerim yitiyor senden kentlere
saçına gümüşi bir tarak deniz
ağına gözlerimden can düşüyor


boynunu uzatma körfeze kadın
uzaklaşırken sıcak bakışın
gözlerindeki yetim üşüyor
uzar sonsuz bir hasret yalnızlığınla
en yükseğinden atlarım kayalıkların
güneşten gelen şair sana düşüyor



Bulut yamalı denizin ışıklarında şarap
yanaklarında erguvan durur
bir kadeh daha içme kadın
bu saçları ak adam kıştan geliyor
gözlerinle geçecek yıldız köprülerini
dolaşır bulutların doyduğu yerde
ellerimde bir avuç mehtap


bir akşam kahvesinin telvesinde gölgen kalır
falda sen görünürsün üç vakte kadar
düşerim yollara taş diken çamur
bakışım burkulur sevdanın nabzı kan
sonrası aşk işte
yıkık harap bir şair adam ...


Beni anlatma kadın duyamam kendimi
bakışlarımı anlatma
gözlerine ne zaman ki değse
ahmak bir ağlamanın uçurumundayım
yüzüm düşüyor
yüreğinin darağacına beni çağırma ne olur
kabarık şiirler öldüren sabıka kaydım
söz kırık içinde uyak tutmuyor sensiz
bakışlarınla kurşunla haydi...
mendil bağlama uzaklardan
şöyle sol yanımın en derinine vur

şairin son sesi aşk içindir aşk
ölümü yürek şakağından olur

19 Ekim 2009 76 şiiri var.
Yorumlar (37)
  • 14 yıl önce

    Şair son şiiri yazmaya kalkarsa bütün tümceler böyle başına buyruk ve müthiş bir anlatımla düşer sayfaya.Kadın gitmiş miydi o deniz akşamında ya da hep şairin yanı başında mıydı gözleriyle...bilinmez gitmesi mi gerekirdi yoksa bu yürek telaşesinden.Acemidir her şair aşkı anlatırken... Hocam tek kelime ile harika...

  • 14 yıl önce

    Değerli Hocam... İzmir sizin kaleminizle bir başka canlandı gözümde...İzmir'i "siyah giyen kadın"a benzetmeniz ayrı bir gizem ve güzellik katmış.Şiirdeki anlatımınızla İzmir'e bir kez daha hayran oldum... Bu güzel eser için teşekkürler... Saygılarımla...

  • 14 yıl önce

    Tarihteki o saf aşkların hepsine inat terbiyesizdi bizim aşkımız.Yaralarımızı birbirimize açarak sevişirdik.Derinlerimize kadar işlerdi dokunuşlar.Öperdim içinden,sesinden,ruhundan.Kahvaltını dudaklarımla hazırlardım hani.Hani aynayla göz göze gelmiştin sen,yansıman çekingen.En güzel kıyafetinleydin,çıplak.Yüreğimin önündeki ablukayı kırarak can evime girmişti masumluğun.(Tımar)haneme tecavüz!Hani bakışların çığlığa dönüşmüştü tenimdeki sessizliği bozarak.Katlime fermandı o an ki gülüşün.Koptu inceldiği yerden kıyamet. Mahşer salonunda hazırlıklar tamamlandı.Kıldan ince kılıçtan keskin olmasına rağmen trafik akıcıydı Sırat Köprüsünde.Cennetle cehennem arasındaydım bense. Adım Araf!Nasıl olsa topraklarımdan geçeceksin sandım.Yanılttı beni de sensizliğime inen ayetler.Keza senin izinden giderek terk etti beni kendime dair bütün inançlarım...

    Şimdi Mavisini tekrar gözden geçirmeli belki de deniz!

    der

    alkışlarım bu şiiri..

    Var ol abi..

  • 14 yıl önce

    Benim de siyah giyinen kadına bir güzellemem olsun istedim bu mihenk taşı şiire;

    ........................................................................................................ Ve hareket ediyorsun ağır ağır kıyılarımdan.Palamarını atarak hür bıraktığım gemiler gibi.Ellerimin arasından kayıp gidiyorsun.Yol üstü hayal kırıklıklarına da uğrayacaksın biliyorum.Ve hakaret ediyorsun yaşanılanlara.Rüzgarın yine haylazlığı tutmuş.Saçların da bir savruldu mu sözlerini unutturuyor adama.Ne diyordum ben sahi?Doğru ya!(Ni)sana varma çabamı anlatıyordum kelebek kılığında.Etrafımdaki ipek_ten örgüleri aşarak baharı müjdeleyecektim.Bak yine kozam paramparça.Yoksun ya güneşin de varlığıyla yokluğu bir!Ben seni anımsadığımda daha çok üşüyorum nedense.İklim ayırt etmeksizin.Gecem de eşit değil gündüzüm de.O coğrafi terimler tümüyle yalan!Ekinokslara aldanmamalı senin anlayacağın.Gitmek zorunda mıydın sevgili.Parmaklarınâ??kal'diyordu duymamış olamazsın.Kalbinâ??hataya'düştü belli ki.Ben gözaltındaydım,akşamüstündeydim,göğüslerinin hizasındaydım.Ender rastlanan bir hastalık gibi seviyordum seni.

    ....

  • 14 yıl önce

    Güzel gönlünüze duyarlı yüreğinize yakışacak nitelikte dizeler. Harikaydı ,mükemmeldi. Zevk alarak beğenerek okudum. Ama bu şölene geç kalmanın ezikliğini hissettim. Olsun ucundan yakalayıp o güzel duygulara ortak oldum yine de.

    Can dan kutluyorum bu güçlü kalemi ve hassas yüreği...

    Selam saygılar efendim.